O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Klaas |
Geplaatst - 17/02/2006 : 15:15:44 Goedendag Forumleden,
Morgen (zaterdag) is het zover: ik kan mijn Tyros2 ophalen. Na vele jaren op de KN3000 gespeeld te hebben, 'even wat anders'...
Ja, ik weet het, ik volg het forum al een hele tijd.....dat 'even wat anders' schijnt een understatement te zijn...
En omdat het bijna zover is, leek me dit het goede moment om lid te worden van dit leuke, leerzame forum.
Groet,
Klaas |
15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Steven |
Geplaatst - 20/02/2006 : 17:24:55 Vandaag es gaan checken voor werk maar helaas, het ziet er niet al te rooskleurig uit! Ik denk dat ik moet wachten tot Juni dat ik mijn opleiding kan beginnen! Dat duurt dan weer een jaar, tegen dan zijn we al juni 2007! Dus euhm, ik kan nog wel een tijdje dromen! Mss ineens wachten op de Tyros 3 dan? |
Evert |
Geplaatst - 20/02/2006 : 13:32:29 Hoi Klaas,
Welkom op dit forum, en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Evert |
Steven |
Geplaatst - 19/02/2006 : 20:56:33 Veel plezier met je nieuwe keyboard, Klaas! Hopelijk heb ik er binnenkort ook één!
Groeten |
Raymond |
Geplaatst - 19/02/2006 : 14:16:03 Hoi Klaas veel plezier met je Tyros 2 Lees wel goed het boek door ondanks je de Kn3000 hebt gespeeld. Ik heb zelf de overstap gemaakt van de Casio Mz 2000, naar de Tyros 2. En dat is natuurlijk wel een hele grote stap. Maar goed, Met dit keyboard kunnen we weer een heel eind vooruit , toch? Groeten Raymond uit Nieuwegein |
n/a |
Geplaatst - 19/02/2006 : 09:38:34 quote: Originally posted by Steven
Vanwaar ben je sis?
Grtz
Kaprijke ( Oost-Vlaanderen ) sis |
theplayer |
Geplaatst - 18/02/2006 : 16:28:04 Hoi Klaas,
Wat moet jij vandaag een gelukkig mens zijn. Ik hoop dat je er veel plezier aan gaat beleven. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! |
Klaas |
Geplaatst - 18/02/2006 : 13:39:58 Vanochtend de Tyros2 opgehaald, snel naar huis gereden, ondertussen al 2 uur spelen achter de rug.......wat een apparaat....schitterend...en ja er is wel wat verschil met de KN3000...
Groet,
Klaas |
theplayer |
Geplaatst - 18/02/2006 : 12:04:06 Hallo Steven,
Als je meer gegevens over Sis wilt zien, kun je gewoon in de linker kolom op zijn naam klikken. Je komt dan bij het profiel van een lid. Daarin staat precies wat 'n lid aan iedereen kwijt wil. Groetjes,
Frans
Steven |
Geplaatst - 18/02/2006 : 11:29:21 Vanwaar ben je sis?
Grtz |
n/a |
Geplaatst - 18/02/2006 : 08:55:02 quote: Originally posted by Steven
Is er mss iemand van België op dit forum? Aangezien ik graag eens het instrument in werking zou willen zien, als je dat bij een muziekwinkel gaat vragen verwachten ze wrss ook dat je em daar koopt?
Grtz
BTW: Steeds opnieuw dit filmpje aan het bekijken van de Tyros 2! Het is zoals verliefd zijn!
Ikke ben nen Belg , maar ik vrees dat je een beetje ver afwoont groeten sis |
theplayer |
Geplaatst - 18/02/2006 : 08:40:22 Hallo Steven,
Er zijn volgens mij genoeg Belgen die dit forum volgen. Maar je kunt gerust naar een muziekwinkel stappen voor een demo. Dat brengt helemaal geen koopverplichting mee. Meestal laten ze graag horen wat de Tyros kan. Je kunt er ook vaak zelf op spelen. Ga dus gerust eens ergens kijken. Groetjes,
Frans
Steven |
Geplaatst - 18/02/2006 : 00:46:28 Is er mss iemand van België op dit forum? Aangezien ik graag eens het instrument in werking zou willen zien, als je dat bij een muziekwinkel gaat vragen verwachten ze wrss ook dat je em daar koopt?
Grtz
BTW: Steeds opnieuw dit filmpje aan het bekijken van de Tyros 2! Het is zoals verliefd zijn! |
theplayer |
Geplaatst - 17/02/2006 : 17:17:28 Hoi Klaas,
Welkom bij de club en leuk dat je ook iets neer schrijft. Ik zag toevallig van de week dat er zo'n 60 leden zijn die nog nooit iets hebben geschreven. Maar die lezen wel natuurlijk iedere dag.
En Steven, één keer luisteren overtuigd genoeg. Ik hoop voor jou dat je er ook snel een in huis kunt halen. Groetjes,
Frans
fboss |
Geplaatst - 17/02/2006 : 16:49:13 Beste Klaas;
Welkom hierop het forun, en vast gefeliciteerd met de aanschaf van de Tyros2.
Heel veel speelplezier toegewenst door; fboss. |
Player |
Geplaatst - 17/02/2006 : 16:44:29 Hoi Klaas,
Van harte welkom bij dit forum, en Steven, er komt vast een dag dat je je nieuwe T2 uit de doos mag halen. Het is inderdaad een keyboard waar je eindeloos op kunt spelen, en je fantasie op los kunt laten. En...zoals jullie reeds opgemerkt hebben is er heel veel kennis in dit forum aanwezig om alle uiteenlopende vragen te beantwoorden.
Groet, Mark
|