O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
hub |
Geplaatst - 06/09/2010 : 12:26:47 Hallo, Wie kan helpen, als ik in de mic setting het volume hoger zet naar b.v. 100, hij staat nu telaag, en ga daarna met exit uit het menu dan is daarna het volume weer in de oude staat. Ik kan nergens vinden hoe dit gesaved moet worden. Want het is lastig iedere keer als je de mícro gebruikt om het volume weer aan te passen. Bij voorbaat mijn dank, Hub |
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 06/09/2010 : 14:12:24 Hallo Hub,
persoonlijk sla ik dit op in een registratie (Tyros3) ik denk dat dit in de Tyros2 ook wel zo gaat.
Ik heb een basis-registratiesjabloon gemaakt waarin ik alle vaak gebruikte instellingen vastgelegd heb, en heb dit sjabloon "01 New bank" genaamd. Vanaf dit sjabloon maak ik dan alle verdere registraties.
Niet vergeten de voor opslag gewenste items aan te vinken bij het registreren (staat tevens "Mic Setting" bij). Ik vink gewoon alles aan, ik denk niet dat dit nadelig is.
En niet vergeten de registratie onder een andere naam op te slaan, zoniet wordt de eerste registratie overschreven en ben je het sjabloon weer kwijt.
Succes en met vriendelijke groet eddy |
|
|