O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Lagendijk |
Geplaatst - 19/09/2010 : 23:44:09 Sinds kort eem T2 in bezit. Heb wat problemen met het registreren. Is me al eens uitgelegd, maar lukt nog niet goed.
Wie kan het nogmaals, stap voor stap uitleggen ? |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Lagendijk |
Geplaatst - 23/09/2010 : 23:50:17 Hey Hans,
Ik heb jou nieuwe e mail niet en ook geen tel. nummer. geef ffff door. Zie je maandag misschien. Uhhhhh reg. gaat nu goed.
groetjes,
Wim |
Hanswiel |
Geplaatst - 23/09/2010 : 10:58:06 Hoi Wim,
Ik heb begrepen dat het met de regs nog steeds niet goed lukt?
Ik verwijs je naar de site van Frans Lijflander waar alles op staat. Als je op de link klikt komt alles goed. Daarna selecteer je op de site Tyros 2.
Op deze site kun je werkelijk alles vinden wat je zou willen weten. http://home.hccnet.nl/f.lijflander/
Oh ja, en ook nog de groeten van Willem.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde. Lang leve de vreugde |
Lagendijk |
Geplaatst - 20/09/2010 : 17:24:46 Ik ga aan de slag |
eddy vanzee |
Geplaatst - 20/09/2010 : 14:32:54 Hallo Wim, heb zelf Tyros3, maar zal wel hetzelfde zijn voor Tyros 2.
1-maak alle gewenste instellingen : keuze van midi, Style, multipad, rechterhand,fillin,intro, volumes, enz.....
2-druk op memory en vink alle instellingen aan die je wil opslaan (ik vink ze allemaal aan)
3-druk op de cijferknop waaronder je deze instellingen wil opslaan (1>8)
4-druk op het scherm op knop "J" (REGIST) "save" de registratie naar de gewenste plaats op de "User" of nog beter op de "Harddisk"
De registratie is nu gemaakt, deze kan je opslaan waar je wil, maar vergeet niet dat wanneer je ook maar iets verandert aan de adressering van de componenten of aan de gegeven namen, de registratie niet meer naar behoren zal werken en opnieuw gemaakt moet worden. De registratiepaden naar de verschillende componenten kunnen ook op de PC met het programma "RegEditor" aangepast worden.
Succes en groetjes eddy
|
fransonline |
Geplaatst - 20/09/2010 : 13:18:06 Na op Memory gedrukt te hebben, moet je nog 1 van de 8 registratieknoppen indrukken.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
Lagendijk |
Geplaatst - 20/09/2010 : 13:03:04 Oja,
nog even voorstellen:
Wim lagendijk uit Ruurlo. Sinds kort een tyros 2 in het bezit. Heb hiervoor een technics kn 600 gehad. Een tijd lang niets gedaan, maar heb nu weer iets meer tijd en ga verder met de tyros.
groetjes. |
Lagendijk |
Geplaatst - 20/09/2010 : 12:57:13 Nou, ik doe het als volgt:
1- ik maak een registratie 2- klik op reg.bank ( 2 toetsen ) 3- klik op het ingevoerde nummer 4- klik op registratie en memory 5- nummer staat vast ( niet dus ?????)
|
Rene |
Geplaatst - 19/09/2010 : 23:58:23 Allereerst welkom op dit forum. Het is altijd fijn te weten met wie we te doen hebben.
Wat problemen met registreren????????? We hebben allemaal wel eens problemen.
Even precies uitleggen wat het probleem is, en je krijg vanzelf antwoord.
Rene
Tyros 3, Samson resolv 65A monitorset, HK Audio Actor. |