Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 handleiding Tyros2

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
TyNice Geplaatst - 28/09/2010 : 11:43:42
Hoi iedereen,

Heeft iemand voor mij toevallig een handleiding Tyros 2. Ik heb een Tyros2 aangschaft via Marktplaats, maar de aanbieder had de handleiding niet meer. Nu had ik eerst een PSR3000 en heb alles wat ik daarvan wist toegepast op Ty2, maar er zit nog veel meer in en dat wil ik er uit halen.

Okee, ik weet dat de handleiding te downloaden is, maar dan staat mn simpele printertje overuren te draaien en heb ik gelijk een lege cartridge.

Wie o wie kan mij helpen aan een handleiding T2? Ik ben bereid om er een kleine vergoeding (incl. verzendkosten) voor te betalen.

bedankt voor je reactie en groet

Menno
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
TyNice Geplaatst - 30/09/2010 : 09:47:37
Beste mensen, dank voor al jullie tips. De tip van de USB-stick vind ik zeer goed en ga ik ook uitvoeren.

Als ik de berichten op dit forum lees dan is het gebruikelijk dat nieuwkomers zich even voorstellen. Excuses dat ik dat min of meer heb nagelaten. Daarom heb ik een nieuw bericht geplaatst en verwijs ik graag even daar naar.

groet
Menno
eddy vanzee Geplaatst - 29/09/2010 : 10:58:10
Hallo,

zet de PDF-handleiding op een USB-stick,
ga hiermee naar een copiecenter en laat deze afdrukken.
Tien minuutjes werk.
In zwart/wit +- €10,00

Met vriendelijke groet
eddy
fransonline Geplaatst - 28/09/2010 : 17:04:39
Papier leest veelal lekkerder, misschien mag je op je werk tegen vergoeding de handleiding printen?

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
TyNice Geplaatst - 28/09/2010 : 16:20:31
Dank Frans en Ben voor jullie reactie. Ik begrijp goed dat jullie mij verwijzen naar de pdf-handleiding. Echter, ik reis elke dag per trein naar m;n werk (plm 2 uurtjes per dag) en dan is het juist leuk om de papieren versie id trein te lezen (nee, ik heb geen laptop tijdens het reizen!).

gr
Menno
theplayer Geplaatst - 28/09/2010 : 16:09:18
Hallo Menno,

Welkom op dit forum en ik hoop dat je veel plezier aan je Tyros gaat beleven.
Die PDF-handleiding is zelfs veel gemakkelijker, want je kunt een zoekfunctie gebruiken.
Daardoor heb je vaak snel de juiste onderwerpen te pakken.
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Ben Geplaatst - 28/09/2010 : 12:34:18
Hoi Menno ,

op de eerste plaats welkom op dit forum en ik hoop dat je veel plezier zult hebben van je Tyros 2.

De handleiding kun je via onderstaande link bij Yamaha downloaden

http://download.yamaha.com/downloads/service/search/product/?site=nl.yamaha.com&language=nl&asset_assort=1&category_id=16084&product_id=107861

Helaas heb ik geen boek voor je maar als je pdf formaat op je pc opslaat hoef je niet te printen, toch?
Of je nou in je boek kijkt of op je pc dat maakt niet veel uit(tenminste als de pc in de buurt van de tyros 2 staat )
Succes ,en als je nog meer vragen hebt kun je ze altijd op dit forum stellen , er is altijd wel iemand die je zal verder helpen.

Groetjes Ben

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000