O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
fboss |
Geplaatst - 22/02/2006 : 15:42:44 Beste Forumleden;
Soms worden er op het forum vragen gesteld, maar laat de vrager nadien niet meer weten of hij/zij er iets aan heeft gehad, of hoe hij/zij er verder mee omgaat.
Voor de forumleden die op je vragen reageren is het héél leuk om te weten, of ze niet voor niets hebben zitten te antwoorden.
Dus vraag ik hier aan Iedereen, als we een leuk forum willen behouden, is een levendige interactie tussen de forumleden vragers en beantwoorders zéér gewenst.
Daarvoor ook zéér bedankt.(namens de beantwoorders)
Allemaal weer de groetjes van; fboss.
|
13 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
T-Rossie |
Geplaatst - 26/04/2007 : 16:53:16 Thomas,
Deze post is al bijna 'bejaard' maar hetgeen fboss bedoelde was het punt dat het nogal 's gebeurt, dat na beantwoording van een vraag óf als er een wedervraag wordt gesteld de oorspronkelijke vraagsteller niets meer van zich laat horen.
Het zal heus niet bewust/expres gebeuren, maar toen- en nu komt het nog regelmatig voor. Denk bijv. aan de post over een 'limiet' die er zou zijn qua files/mappen op een harddisk. De originator antwoordt gewoon niet meer.... zelfs niet op een vriendelijke vraag en/of email en da's teleurstellend. 
Thomusic liet/laat het soms ook gebeuren ,wellicht door crossposten ? (dezelfde vraag stellen op een aantal forums)
't is niet ernstig, maar jammer....
|
thomusic |
Geplaatst - 26/04/2007 : 12:42:18 quote: Originally posted by T-Rossie
Fboss, Je haalt me de woorden uit de mond want ik maak me bijvoorbeeld enigszins 'zorgen' om Thomusic. 
o jaa ???? vertel
thomusic@home.nl |
Johntel |
Geplaatst - 31/03/2007 : 09:55:20 He Sis
Ik open ze ook niet . Volgens mij is hier een hacker bezig.
Henk gooi hem eruit svp.
Muzikale groeten Johnny |
n/a |
Geplaatst - 31/03/2007 : 09:26:54 quote: Originally posted by NickPozk
http://sites.blockstar.com/phentrrr/phentermine.html http://dundeeunited.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=57 http://dundeeunited.org/forum/topic.asp?TOPIC_ID=64 <xcb5b270e> <f56rtyupolke3>
AANDACHT AANDACHT WAARSCHUWING DEZE BESTANDEN OF SITES NIET OPENEN DEZE ZITTEN VOL MET TROEP SIS |
n/a |
Geplaatst - 22/02/2006 : 22:36:35 quote: Originally posted by theplayer
Hallo,
Respons is natuurlijk leuk, maar ik bekijk het maar zo. Als ze het niet begrepen hebben, vragen ze wel weer. Hoor je niets, dan snappen ze het. Niet iedereen is zo 'schrijverig'. Kijk maar eens hoeveel er lid zijn en nog nooit iets geschreven hebben. Maar we blijven gewoon antwoorden op de vragen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Inderdaad, we blijven antwoorden op de vragen  Dit is een zeer positieve instelling  Groeten sis
één van de weinige beroepsmuzikanten met EAW en de tyros 2 |
theplayer |
Geplaatst - 22/02/2006 : 21:04:12 Hallo,
Respons is natuurlijk leuk, maar ik bekijk het maar zo. Als ze het niet begrepen hebben, vragen ze wel weer. Hoor je niets, dan snappen ze het. Niet iedereen is zo 'schrijverig'. Kijk maar eens hoeveel er lid zijn en nog nooit iets geschreven hebben. Maar we blijven gewoon antwoorden op de vragen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! |
Klaas |
Geplaatst - 22/02/2006 : 20:41:22 Helemaal eens!
(mede daarom deze reactie op je bericht.... )
Groet,
Klaas |
fboss |
Geplaatst - 22/02/2006 : 20:17:00 Hallo Allemaal;
Eerlijk is eerlijk, een bedankje vind je best wel leuk.
Maar je wilt eigenlijk ook wel weten of je boodschap is begrepen, en of ze er iets mee willen doen.
Het voelt als iets "niet afgemaakt" als er verder geen berichtje meer komt, dat het b.v. wel of niet heeft geholpen.
Eigenlijk is het net zo rot, als wanneer je een vraag stelt, en als er dan niemand van het forum reageert.
Vandaar mijn oproep om een beetje aandacht aan de "respons". Het maakt het samen nóg leuker.
Allemaal weer de groetjes van; fboss.
|
alvantho |
Geplaatst - 22/02/2006 : 19:50:32 ik ben pas lid , en ben geholpen geweest door frans, vindt ik maar normaal dat ge de mensen even bedankt
groeten alvantho
alain
(i) |
Johntel |
Geplaatst - 22/02/2006 : 17:30:44 Hoi
Dit is het minste wat je kan doen. Iets laten weten of het wel of niet gelukt is. Een klein bedankje kan ook wonderen verrichten.
Muzikale groeten Johnny |
n/a |
Geplaatst - 22/02/2006 : 16:38:16 Dit is het probleem op forums, het gedrag van sommige personen is niet echt netjes !! Ze hebben een probleem met één of ander toestel of ze hebben een vraag ! probleem opgelost door (laten we zeggen de aktieve leden )en weg zijn ze !! daar heb ik dus een hekel aan, en ik blijkbaar niet alleen !! Hopelijk, blijven de leden die hier regelmatig langskomen op post !! Ik probeer ook mijn bijdrage te leveren zoals velen onder jullie, en dit is alleen maar positief  De rest begint mij minder en minder te interesseren !! Groeten sis
één van de weinige beroepsmuzikanten met EAW en de tyros 2 |
T-Rossie |
Geplaatst - 22/02/2006 : 16:19:04 Fboss, Je haalt me de woorden uit de mond want ik maak me bijvoorbeeld enigszins 'zorgen' om Thomusic.  |
inverbon |
Geplaatst - 22/02/2006 : 15:56:02 Toppie, goed voorstel!
Eyes that see don't grow old |