O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Giovanni |
Geplaatst - 16/12/2010 : 18:53:41 Ik heb music finder nederlandse files gedownload van de site van Marco, natuurlijk keurig betaald daarna met winzip ontzipt en op de usb stick gecopieerd. Maar mijn probleem is dat mijn tyros 2 er niets mee kan. Kan iemand mij vertellen hoe ik de aangeschafte music finders in de tyros krijg. Giovanni
|
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Giovanni |
Geplaatst - 20/12/2010 : 14:10:07 Bedankt Frans het is in orde gekomen met de Music Finder. Antwoord op je vraag iets meer over mezelf te vertellen,
Ik ben 65 jaar en speel al wat langer keyboard ong 20 jaar. begonnen met een Yamaha orgel uit de B serie maar door ruimte gebrek overgestapt naar keyboard. inmiddels meerdere versleten oa. psr 310(die ik nog heb liggen) daarna de psr 500, psr620, Kaway(dit was een misser) mijn laatste was een Roland E600 ook die heb ik nog. deze heeft de laatste 10 jaar dienst gedaan. Ik heb er vaak mee opgetreden in bejaarde huizen en voor "De Zonnebloem" ook wel voor het Rode Kruis op de Henry Dunand. voor de komende tijd heb ik nog enkele optredens staan en wil daarom snel de T2 ingesteld hebben voor de optredens, vooral de micrefoonsettings zijn belangrijk zodat ik niet de zanginstllatie hoef mee te nemen. Groet Giovanni
|
fransonline |
Geplaatst - 16/12/2010 : 19:24:39 Welkom op dit forum en gefeliciteerd met je Tyros 2! Misschien kun je nog iets meer over jezelf vertellen.
Wat het inladen van een Music Finder bestand betreft: in de handleiding van de T2 vind je op pagina 172 een beschrijving voor deze procedure onder het kopje "De Music Finder files oproepen die zijn weggeschreven naar de Userdrive of externe apparaten".
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |