O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Piso |
Geplaatst - 20/06/2011 : 09:40:35 Als je de OTS gebruikt dan gaat vaak harmony/echo lampje branden en is het geluid niet altijd mooi. Ik heb gemerkt al zet ik de OTS uit en gebruik wel de partselect, dan gaat van fullaccord naar block of een andere instelling. Hoe leg je vast al dan niet tijdelijk 1 instelling zonder dat hij van het een na het andere instelling springt, zodat je bijv. altijd in fullchord speelt. Alvast bedankt voor Uw reaktie.
T.F. Piso |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Ruud |
Geplaatst - 20/06/2011 : 15:42:21 Wat je naast het opslaan in een registratie ook kunt doen, is de harmony via de Freeze-knop "vastzetten".
Direct Access -> Freeze-knop. Vervolgens een vinkje plaatsen bij Harmony. Eventueel vinkjes weghalen bij die onderdelen waarvan je niet wilt dat het vastgezet wordt.
Als je nu bij willekeurige registraties en OTS'sen wilt dat de Harmony-instelling die je gekozen hebt niet verandert, hoef je alleen maar de Freeze-knop in te drukken.
Bepaal voor jezelf maar wat het prettigst werkt.
Groet, Ruud |
Rene |
Geplaatst - 20/06/2011 : 13:32:40 Hallo Tjeerd,
Dat is eigenlijk vrij eenvoudig ( maar dat is alles als je het weet )
- Zoek voor jezelf de beste Harmony uit. - Druk op Direct acces en Harmony - Nu kan je de diverse harmony's bepalen die je hebben wilt - Sla dit alles op ( incl. style, voice, enz.) in een Reg. Memory.
Nu blijft de harmony staan die je gekozen hebt. Wel even de reg. bank opnieuw saven, anders ben je alles weer kwijt.
Rene.
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies |
|
|