O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Piso |
Geplaatst - 16/07/2011 : 15:56:55 Op de instructie DVD lijkt het zo makkelijk de regeistraties op te slaan en terug te roepen maar bij mij gaat er kennelijk iets mis. Ik heb een registratie gemaakt voor een 1 lied deze heb ik opgeslagen in de registrationknoppen 1/4 op 5/8 staan andere registraties. In de registraties heb ik een map aangemaakt met het naam van het liedje Als de morgen is verdwenen, daarin wil ik de registratie die onder de knoppen 1/4 opslaan en niet die van 5/8. Als ik hem terugroep wil ik via de knoppen een ander instrument en de verandering van style oproepen zoals normaal gebruikelijk. Op de dvd van Marco Riedijk klikt hij op het scherm op een andere registratie en deze begint dan te spelen. Dit lukt bij mij niet. Ook heb ik wel dat er een naam van registratie rechts onderaan het scherm ziet, terwijl je een compleet andere registratie hoort. Alvast met dank voor Uw reactie.
Tjeerd Piso |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
F.van Holten |
Geplaatst - 17/07/2011 : 13:26:45 Tjeerd Als je even op de site van Frans Lijflander kijkt onder Tyros2/trucs & tips daar staat heel goed beschreven, hoe je reg. maakt en houd.
Grt. Frans T3-xxl Bose L1 compact |
Hanswiel |
Geplaatst - 17/07/2011 : 08:58:28 Hoi,
Er is zoveel opslag-capaciteit op de Tyros dat het niet nodig is om in 1 registratie-bank meerdere regs op te slaan. Je brengt jezelf alleen maar in de war door dat te doen.
Ik doe het zo:
Ik maak een registratie van een (1) song en sla het op. Daarna druk je de 2 registratie in (dus de knoppen van de regs (- en +) tegelijkertijd in en kom bij de opgeslagen registraties. Vanaf dat moment blijf ik in dat scherm en kan in een mum van tijd een andere song oproepen.
Met muzikale groet, Hans
Muziek is vreugde,lang leve de vreugde Musik macht freu(n)den
Website:tognog-music.nl |
eddy vanzee |
Geplaatst - 16/07/2011 : 20:42:55 hallo, ik kan je misschien voor een gedeelte op weg helpen; de registratiebanken worden altijd in hun geheel opgeslagen, dus per 8 registraties. Wanneer je slechts enkele registraties van een bank nodig hebt kun je de overbodige registr. verwijderen via "REG EDIT" > "DELETE" en de bank opnieuw opslaan, eventueel onder een gewijzigde naam, anders ben je de oorspronkelijke bank kwijt wanneer je deze overschrijft. Indien correct opgeslagen en geselecteerd zouden veranderingen van instrumenten e.a. toch geen probleem mogen zijn, uiteraard indien de benodigde gegevens op de Tyros beschikbaar zijn, correcte expansionbibliotheek (indien expansionbanksamples gebruikt worden), opletten met gegevens op al of niet gebruikte USB-stick indien dit zo in de registratie opgeslagen is, enz...
VrGr eddy |
|
|