O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
novita |
Geplaatst - 22/07/2011 : 09:23:41 goedemorgen, ik zit met t volgende probleem ik ben bezig om in alle stylen 1 en dezelfde drumkit in te stellen . dat gaat goed vervolgens ga ik met de style creator van de tyros in de drum style waar ik de volume van de snare en bassdrum wil aanpassen nu loop ik met de cursor er door en stel de waarde voor iedere keer als ik de snare of bassdrum hoor in . is er geen mogelijkheid in de tyros dat als ik met die cursor op de bassdrum ga staan dat ie hem dan in 1 keer veranderd voor alle keren dat die bassdrum voorkomt in de style? nog veel mooier zou een programma op de pc zijn waar ik dat in zou kunnen aanpassen wie helpt me of weet raad ?? groetjes ........ |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyro |
Geplaatst - 30/07/2011 : 18:25:17 Mischien heb je wat aan het programma Style Volume Changer
Groeten Wim |
novita |
Geplaatst - 30/07/2011 : 11:12:22 Wim bedankt voor de vele tips. ik ben de tyros nodig op de buhne heb hem nog maar sinds kort. jaren op de wk4 van gem gespeeld die heeft ook 3 maand op de tafel hier gelegen voordat ik er mee op de buhne kon. nu met de tyros kom ik hetzelfde probleem tegen als in die wk4 namelijk volume verschillen in de diverse stylen. en dat wil ik gelijk hebben anders blijf je bezig met het instellen op de mengtafel nogmaals bedankt ik ga er mee aan de slag .... |
tyro |
Geplaatst - 23/07/2011 : 13:28:38 Hoi Derk,
Je kan de style op de Pc bewerken en daar ook per drumnoot de velocity aanpassen. Je hebt dan wel Style Split&Splice nodig voor het voor en na bewerken. En je hebt een seq. programma bijv. Sonar nodig om de style te bewerken.
Je kan een drumkit ook met "KIT EDIT" op je tyros of via Custom Voice Edit via PC bewerken en op slaan als CustomDrum. Maar de Custom(DRUM)voice zijn beperkt in aantal. Dit kan wel handig zij als je voor een bepaalde drumkit de Basdrum, snare etc.. op steeds dezelfde volume setting wil zetten.
Bedenk dat elke drumtrack in een style sys/ex staan waarbij de drumtrack is aangepast en vaak juist de Basdrum, Snare en HiHats. In de Tyros4 valt dit meer op met de nieuwe drumkits dan in de Tyros2. Alleen deze Sys/ex is niet op de tyros te zichtbaar of te bewerken. Dan had je dit makkelijk op de tyros kunnen doen. Op de PC zijn deze wel zichtbaar maar ik ben er nog niet achter hoe deze te kunnen bewerken.
Groeten Wim
|