O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
novita |
Geplaatst - 28/08/2011 : 18:02:49 hoi mede tyros gebruikers ik heb volgende probleem . het klavier begint met de c toets de volgende c,d,e toetsen die dan komen die maken soms wel niet kontakt bij het aanslaan van die toetsen. dus als ik acmp uit heb en dan een piano geluid op het klavier instel, komt het geluid soms wel, soms hard ,soms te zacht ,en soms bij hard indrukken helemaal niet. dat hard en zacht is de aanslag gevoeligheid maar dat ik soms niets hoor komt volgens mij niet goed . want als ik dus de acmp aan zet en dan mijn akkoorden aan sla ja je voelt hem al aan komen dan komt bv als ik de c akkoord pak hij soms wel en soms niet of te laat en gaat de begeleiding dus niet meer kloppen . zelf denk ik aan vuile of versleten kontakten is dit te verhelpen of repareren mischien heeft iemand een tip voor me groetjes derk . |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Rene |
Geplaatst - 29/08/2011 : 19:09:34 Heel verstandig, Niet te lang mee wachten.
Rene
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies |
novita |
Geplaatst - 28/08/2011 : 22:10:50 Rene bedankt voor je gegeven reactie ik heb hem pas 4 week geleden gekocht in limburg bij een muziekhuis en garantie op de tyros dus maar even naar limburg bellen .Npgmaals bedankt ... |
Rene |
Geplaatst - 28/08/2011 : 19:52:08 Hallo Derk,
Wanneer de Tyros veelvuldig gebruikt is, of wordt, kunnen de contacten vuil worden. Ik denk niet dat het een groot probleem is, maar ik zou er wel een kenner na laten kijken. Zelf open schroeven zou ik niet doen. Wanneer de Tyros van Oostendorp afkomt, zou ik hem daar naar toe brengen, ook al is het een oud beestje.
Rene
Ik heb 'm......de Tyros 4 Samson resolv 65A monitorset, db Technologies |
|
|