Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Tyros 2 inruilen?

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
snackey Geplaatst - 28/10/2011 : 06:58:20
Na ong 2 jaar niets gepost te hebben op dit forum, maar weer een berichtje. Heb inmiddels les bij Rene in Heteren en dat bevalt goed. 3 lessen achter de rug en druk bezig de verkeerde vingerzetting af te leren. Nu zit ik te dubben om mijn Tyros 2 in te ruilen voor een Tyros 3. Al wat info in wezep opgehaald. Iemand enige suggestie?.
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
laakies Geplaatst - 30/10/2011 : 14:38:25
Hoi,

Een keuze maken is altijd moeilijk, en afhankelijk van het budget wat je te besteden hebt.

Ik ken een verkopende partij die een Tyros 4 te koop aanbied voor een redelijke prijs, dus als je interesse hebt stuur je mij maar een PM.

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl
fransonline Geplaatst - 30/10/2011 : 11:21:12
Ik heb de T2 maar een paar maanden in huis gehad omdat ik meteen 'verkocht' was toen ik me meer in de T3 ging verdiepen en een gunstig inruil aanbod kreeg.
Of iets het waard is... ja, maar uiteindelijk gaat het om jouzelf en zul je zelf tot deze overtuiging moeten komen.

Groetjes,
Frans
www.mijntyros.nl
Hanswiel Geplaatst - 30/10/2011 : 08:29:58
Hoi,

Ik zou niet twijfelen, want de overstap zal je heeeeel veel goeds brengen. De T3 is een fantastisch keyboard. Voordat je alles door hebt ben je wel een paar jaar verder.

Met muzikale groet,
Hans

Muziek is vreugde,lang leve de vreugde
Musik macht freu(n)de(n)

Website:tognog-music.nl
Ruud Geplaatst - 28/10/2011 : 09:04:19
Ik denk dat velen van ons de overstap van de T2 naar de T3 hebben gemaakt.
Persoonlijk vind ik het verschil overduidelijk met wat je ervoor terug krijgt en de overstap meer dan waard.

Groet,
Ruud
snackey Geplaatst - 28/10/2011 : 08:44:46
Ruud,
Dat had ik al gelezen.Bij een eerste aanschaf zou ik nu ook voor een 3 gaan. Maar is het waard om een 2 in te ruilen?

Groeten,
Jer
Ruud Geplaatst - 28/10/2011 : 08:07:50
Hallo Snackey,

Het is natuurlijk ook een kwestie van budget wat ik niet kan beoordelen. Jouw vraag is onlangs ook hier aan de orde gekomen.
Lees het verloop maar eens na.

Groet,
Ruud

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000