| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| paulmuz |
Geplaatst - 23/03/2006 : 14:16:44 Een registratie memory bestand bestaat ,wanneer die vol is , uit 8 instellingen , die men gezamelijk opslaat.......nu mijn vraag,
- kan men met de pc,uit die 8 registraties er 1 of 2 of meer overnemen in een andere bank ,en welk programma gebruikt men hiervoor ?
mvg Paul |
| 11 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Fred Noorlander |
Geplaatst - 23/08/2006 : 09:15:38 Hallo Mark
Bedankt voor je reactie , maar ook op PC krijg ik de zelfde melding
Fred |
| Player |
Geplaatst - 22/08/2006 : 15:15:19 Hallo Fred,
Probeer eerst eens even of je de stick kunt lezen op een PC Indien dit wel gaat kun je de bestanden wellicht kopieëren op de PC HD, en vervolgens je USB stick even weer formateren (FAT32) Vervolgens de registraties even terugzetten, en controleren op je T2.
Succes, Mark |
| Fred Noorlander |
Geplaatst - 22/08/2006 : 15:08:19 Hallo Tyros vrienden Ik zit met een probleem , ik heb registraties gemaakt en gezet op de USB stick die we gratis van firma Oostendorp hebben gekregen. Heefd altijd prima gewerkt, maar nu komt het, vanmorgen zette ik het keyboard aan en kreeg de mededeling dat er een ongeformateerde stick in zit. Ik kan met geen mogelijkheid meer aan de registraties komen. Wie weet daar een antwoord op . Of wat is er fout gegaan .
Fred
|
| aberendse5 |
Geplaatst - 13/05/2006 : 20:27:41 Hoi Berend,
het of de powerpack zat bij de tyros 1, ik heb voor de verkoop nog even vlug een kopietje gemaakt :-))Zodoende. |
| Berend |
Geplaatst - 13/05/2006 : 16:37:04 Aart,
Dan heb ik waarschijnlijk weer iets over het hoofd gezien. Op het CD dat bij mijn Tyros 2 zit, staat geen powerpack. Ik heb ook al bij downloads gekeken bij Yamaha, ook geen powerpack. Of hoort het powerpack bij de Tyros 1 ?
Groetjes, Berend
|
| aberendse5 |
Geplaatst - 12/05/2006 : 23:14:21 aan de styles kan ik je wel helpen want volgens mij vraag je om de powerpack van yamaha :-))
Want daar zaten ze in, mocht je er interesse in hebben stuur even een mailtje dan stuur ik ze naar je op. Volgens mij mag dit???
groeten aart |
| Fred Noorlander |
Geplaatst - 12/05/2006 : 17:04:24 Hallo Tyros vrienden , ik heb een tyros 1 gehad ,maar ik ben de registraties kwijt o.a. Ramona , en marmer , stahl en nog verschillende. Wie kan mij daar aan helpen ?
Fred |
| theplayer |
Geplaatst - 23/03/2006 : 20:45:14 quote: Originally posted by paulmuz - kan men met de pc,uit die 8 registraties er 1 of 2 of meer overnemen in een andere bank ,en welk programma gebruikt men hiervoor ?
Hallo paul,
Het kan veel makkelijker. Druk vanuit het hoofdscherm op knop J (registrations) Kies dan de registratiebank waar je bepaalde registraties uit wilt hebben. Druk dan op 'EDIT'. Je krijgt nu alle registrations te zien. Druk op delete en geef aan welke je NIET wilt gebruiken. Dan OK. Daarna sla je de bank onder een andere naam weer op. Dat gaat sneller dan er eerst mee naar een computer te lopen. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! |
| paulmuz |
Geplaatst - 23/03/2006 : 16:57:45 Is er ergens een NL handleiding van psrreg ,of kan iemand mij aanwijzingen geven hoe dit werkt. mvg paul
|
| paulmuz |
Geplaatst - 23/03/2006 : 15:14:16 Dank U wel Evert , ik zal het eens proberen, mvg Paul |
| Evert |
Geplaatst - 23/03/2006 : 15:08:43 Hallo Paul,
hiervoor kun je het programma psrreg gebruiken van Heiko Plate. http://www.heikoplate.de/mambo/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=74&Itemid=56
Evert. |