Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Foto bij je naam

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Typhoon Geplaatst - 04/04/2006 : 08:26:11
Hallo allemaal

Wat mij opvalt, is dat er nog maar weinig mensen op dit forum er gebruik hebben gemaakt om een foto van hun zelf te plaatsen.

Henk heeft het mogelijk gemaak om elkaar te herkennen, wat ik persoonlijk een goed idee vind, maar heb tot nu toe nog maar twee kunnen ontdekken, die van Henk en van mijzelf.

Vooral met workshops is het makkelijk om herkenbaar te zijn , omdat je onderling met een gezellige groep bent en je meteen weet he die moet ik nog even wat vragen of om gewoon even informatie uit te wisselen. De een weet nou eenmaal meer dan de andere.

Ik hoop dat jullie hier gebruik van maken zodat het bij een meeting wat gemakkelijker word om naar iemand toe te stappen en te zeggen he jij bent........

Groetjes Mans

Play with your hart,
and it feels good.
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Typhoon Geplaatst - 08/04/2006 : 21:46:52
Hoi

Kijk even op het forum pagina 3,onderwerp een foto plaatsen daar staat precies aangegeven hoe je dit moet doen.

Groetjes Mans

Play with your hart,
and it feels good.
entertainer Geplaatst - 08/04/2006 : 18:06:05
Hallo, leuk idee maar hoe voeg je een foto toe aan het forum???

JWD
Typhoon Geplaatst - 07/04/2006 : 12:04:04
Deze heeft nog geen vogelgriep
Dat er zo weinig jongeren zijn is misschien te verklaren dat een aanschaf van een Tyros 2 nogal een dure aangelegenheid is.Vooral als beginnende keyboard speler is de keus natuurlijk moeilijk, maar het blijft een keuze die je zelf moet maken bij wat wil ik en wat kan ik besteden.
Gr Mans

Play with your hart,
and it feels good.
wimgoudvink Geplaatst - 07/04/2006 : 09:52:49
mijn foto mag je wel zien hoor!
weet je wat opvalt dat er weinig jongeren op de
foto's van de workshop staan!!!!!
gr wim
Typhoon Geplaatst - 07/04/2006 : 08:27:50
quote:
Originally posted by sis

Typhoon, leuk idee hoor, maar er is nog altijd iets als privacy
Trouwens mijn foto's wil je niet zien
sis

één van de weinige beroepsmuzikanten met EAW en de tyros 2

Hoi Sis

Ik weet dat privacy een groot goed is, maar bij workshops wil je ook wel eens weten wie nou eigelijk wie is.
Ik voer graag een gesprek met personen die ik van dit forum ken , maar soms moet je er maar een naam bijverzinnen. Vaak stelt men zich niet even voor omdat men toevallig dezelfde interesse heeft of gewoon maar bij een groepje staat, waar iets later in het gesprek wat namen vallen en je dan pas weet wie de persoon is.

Ik persoonlijk vind het een prettig iets als je weet met wie je praat. Ik zeg maar zo,alles mag niets hoeft.

Groetjes Mans

Play with your hart,
and it feels good.
n/a Geplaatst - 06/04/2006 : 15:47:17
Typhoon, leuk idee hoor, maar er is nog altijd iets als privacy
Trouwens mijn foto's wil je niet zien
sis

één van de weinige beroepsmuzikanten met EAW en de tyros 2

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000