| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| slhwijnands |
Geplaatst - 13/04/2006 : 19:56:21 Hallo allemaal,
Klaus Wunderlich is altijd m'n grote voorbeeld geweest als het gaat om electronische muziek. Het is ooit begonnen met een bandje van 'm nadien lp's, cd's. Ik heb ook z'n 2 lp's Musik zum nachspielen, met notenboek. Weet iemand of er midifiles te koop zijn van zijn muziek? Ik weet dat Michel Voncken de versie van Tico Tico uit 1976 heeft ingespeeld, maar misschien zijn er nog anderen die zich de moeite hebben gedaan om een gedeelte van zijn oeuvre op midi te zetten. Wie weet hier meer van??
Groetjes
Sandy |
| 4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Berend |
Geplaatst - 14/04/2006 : 21:44:47 Hallo Sandy,
Manouche is een chipsy (G70 style). Hoe sneller hoe mooier het klinkt. Ik zet de Right-parts bij voorkeur op 1 fidel viool, verder niets. Dan kun je de song prachtig varieren met een concert guitar. Je kunt hem o.a. downloaden op : http://www.musiciansroom.net/Contributions/ContributionsStyles/default.aspx
Ik weet niet of deze stijlen geconverteerd zijn voor Tyros 2. De mijne in elk geval wel, alleen stonden de volumes knoerhard.
Groetjes, Berend.
|
| slhwijnands |
Geplaatst - 14/04/2006 : 17:28:05 Hoi Berend en Dennie, bedankt voor jullie tip!! Berend wat bedoel je in godsnaam met Manouche style?? Probeer 'm es te spelen op Latin-Disco 1 klinkt heel goed en daarbij de concert guitar op ots 3, denk dat menig gitarist jaloers op ons wordt haha........leuk speelgoed toch die T2!!!!!!
groetjes Sandy
|
| toetsenclub |
Geplaatst - 13/04/2006 : 21:11:23 Hoi
Als je midifile´s zoekt van Klaus Wunderlich moet je eens kijken bij Hage in Duitsland. Die hebben 11 Midifiles van Klaus Wunderlich
http://www.hageshop.de/catalog/advanced_search_result.php?keywords=Klaus+Wunderlich&x=11&y=12
Mvg Dennie |
| Berend |
Geplaatst - 13/04/2006 : 21:09:02 Hallo Sandy,
Midifiles van Klaus Wunderlich kunt je zeer waarschijnlijk kopen bij Geerdes in Duitsland. Er zijn vele versie's van Tico-Tico in omloop. Ook als midi en .kar file kom ik deze vaak tegen op internet. Zelfs van de bladmuziek, zijn er talloze uitvoeringen te vinden.
Zelf ben ik een enthousiaste speler van Tico-Tico Het liefst speel ik dit nummer in de DJ-Latin style op Tyros2 of in de Manouche style. Persoonlijk vind ik de Organ Samba styles van Tyros2 niet zo mooi.
Groetjes, Berend
|