O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
stampertje |
Geplaatst - 15/07/2012 : 12:20:46 hoi hoe kan ik een muziek stuk (begleiding) op slaan van music finder naar favorieten zodat ik niet telkens het hele program moet aflopen todat ik dat ééne song gevonden heb ! ik heb namelijk geen boek van mijn tyros grt
rvdb |
8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
stampertje |
Geplaatst - 29/07/2012 : 20:08:21 ja hoor ben wel blond maar het is toch gelukt !!nu op naar het volgende namelijk; hoe sla ik mijn eigen style's op bv ;een beetje verliefd hoe sla ik dit op bv het zelfde als music finder met tittel benanimg zodat dit snel terug te vinden is
grt ronny
rvdb |
bertus |
Geplaatst - 26/07/2012 : 09:59:47 En, ben je er al uit?
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
stampertje |
Geplaatst - 25/07/2012 : 18:02:52 bedankt allemaal ga het eens uitproberen grt
rvdb |
bertus |
Geplaatst - 25/07/2012 : 01:39:25 Vergeet dan niet om die Mf in zijn geheel weer op te slaan onder dezelfde naam die die al had. Hij zal dan vragen mag ik hem overschrijven oid, zit even niet achter mijn Ty3, zeg dan ja. De volgende keer als je de MF oproept met dezelfde naam, zeg b.v. André Hazes, zullen je favorieten nog op dezelfde plaats staan onder het tabblad favorieten!
Groet, Bert
Misschien ontgoocheld als een nummertje maar niet slaagt, maar beter dàt, dan helemaal niet geprobeerd te hebben...
Yamaha Tyros 3 Yamaha HS 50 M Yamaha HS 10 W |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 25/07/2012 : 01:24:55 Hoi Stampertje,
Wat lukt er dan niet precies? Lukt het niet om registraties te maken, of om favorieten te maken in de Music Finder.
Als je dit laatste wilt, doe je dat als volgt: - Ga naar Music Finder, en vind het nummer dat je wilt toevoegen aan je Favorieten. - Druk aan de rechterkant van het scherm op knop H, 'Add to Favorite'. - Dit nummer is nu opgeslagen in de favorieten. - Druk op de tabknop naar links, om op het tabblad Favorieten uit te komen. Hier komen alle songs die je als favoriet aanmerkt, te staan.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
stampertje |
Geplaatst - 24/07/2012 : 21:02:00 sorry ik ben te stom denk ik want het lukt langs geen kanten
rvdb |
vlbrgt |
Geplaatst - 15/07/2012 : 15:34:21 rvdb,
Hier kan je de Nederlandstalige handleiding voor Tyros 2 downloaden.
http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/emi/dutch/port/Tyros2_nl_om.pdf
Mvg Etienne |
Tyr0s_Fre4k |
Geplaatst - 15/07/2012 : 13:15:02 Hoi RvdB,
Welkom op het forum! Ik hoop dat je al je vragen beantwoord mag krijgen. Welnu, voor wat betreft je vraag:
Kun je niet gewoon een registratie maken? Je selecteert gewoon je Musicfinder entry, drukt dan op memory en dan op een registratieknop. Ga naar select bij Registration Memory, en druk daar op save. Geef je bank een naam, en je hebt je registratie altijd bij de hand.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |