Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 gebruik memory registration

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
jvmeggelen Geplaatst - 27/04/2006 : 12:02:02
Beste Tyros-gebruikers,

Ik een een reeks paneelinstellingen opgeslagen zodanig dat ik 2 banken vol heb. In de gebruikershandleiding staat bij het opzoeken van banken en instellingen dat dit hetzelfde zou moeten werken als bij het kiezen van een voice of style. Het vreemde is als ik een bank selecteer dan krijg ik niet de registraties te zien in een overzicht (view). Hiervoor moet ik op edit toetsen om ze te zien. dit lijkt me te omslachtig. wat doe ik niet goed !!!!! Ik wel uiteindelijk zsm bij m'n paneelinstellingen komen en snel naar instellingen kunnen zoeken en switchen.
gr Flaco
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
tyro Geplaatst - 27/04/2006 : 17:46:42
Je kunt per registratie bank 8 registraties wel zien wat er onder de registraties staat.
Druk Direct en dan een van de registraties, je kunt ze daar ook een naam geven.

groetjes TYRO
T-Rossie Geplaatst - 27/04/2006 : 16:15:26
Tip: gebruik per song een complete bank en geef die bank de naam van jouw song. (bijv. 1=intro, 2=couplet, 3=refrain, 4=intermezzo, 5=solo.... enz.)

Druk 'Select bank' en daarna 'view' .... ziedaar jouw repertoirlijst
jvmeggelen Geplaatst - 27/04/2006 : 13:42:39
dag T-Rossie,

Klopt als een bus. Zo zie ik het inderdaad ook maar ik had gedacht dat ik net als bij de music-finder een overzicht zou kunnen krijgen van het repertoire !?

zovast bedankt voor de reactie

Flaco
T-Rossie Geplaatst - 27/04/2006 : 13:26:17
Wat je ziet klopt.... iedereen ziet dit (niet)

Je zou dit als 'lastig' kunnen ervaren, maar stel je eens voor hoe je aan het zoeken zou komen wanneer je al die registraties zou moeten doorlezen om degene te vinden die je zoekt.

Registraties schrijf ik gewoon op het blad(muziek) van de bewuste song, bijv. "Blok8,4"

Je hoeft slechts blok 8 te kiezen en knop 4 te drukken, klaar in 3 seconden.... spelen maar !

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000