O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
dave |
Geplaatst - 30/01/2013 : 09:55:56 Hallo,
Ik werk sindsdien veel met digitale songteksten die ik via de tyros inlaad. nu wil ik met mijn sustainpedaal de pagina's van mijn tekst door tabben naar de volgende pagina.
Nu heb ik gezocht in pedaal menu onder de knop funtion.. daar heb ik de sustain pedaal aangevinkt en gekozen voor de functie: tekst+
nu zou hij in principe moeten werken maar er gebeurd niets. weten jullie hoe ik dit op kan lossen?
dave |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
dave |
Geplaatst - 31/01/2013 : 12:32:31 Hallo Toine,
Dit heb ik al meerdere malen gedaan. Nu heb ik is rond zitten neuzen bij regestatie/freeze setting onder de knop function. dan krijg ik een menu waar ik mijn registraties kan bedienen met pendalen. dit heb ik nu op off gezet. Ben weer naar de pedal menu gegaan en nu werkt het wel. beetje vreemd. heb hem nu in ingang 3 zitten dus ik weet niet of 1 2 ook werken...
maar bedankt voor je reactie..
dave |
laakies |
Geplaatst - 31/01/2013 : 00:42:32 @Dave:
druk op DirectAcces, dan op je pedaal, nu krijg je een schermpje, links boven aan kun je pedaal 1,2 of 3 kiezen. daaronder heb je een heel lijstje, scroll naar beneden en selecteer score + (pagina vooruit) score -( pagina terug.
Thats all...
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |