O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
donkjan |
Geplaatst - 11/02/2013 : 15:19:25 Goedendag ik ben pas nieuw en heb een vraagje hoe zet je een midikanaa (bev 4) harder of zachter zodat je mee kunt spelen met de song |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
teunb |
Geplaatst - 01/03/2013 : 17:16:56 ja je kunt het ook wegsaven je steld de volume gewoon in zoals je wilt aan het begin van de song, dan ga je naar digital recording song creator/channel/5 setup moet je even kijken of volume ook aangevinkt is zo niet even doen dan execute /save en je instelling is zoals jij hem wilt
groeten Teun
|
donkjan |
Geplaatst - 12/02/2013 : 21:48:39 hallo ruud is allemaal prima gelukt enkelt rest mij de vraag nog kan je dat ook weg saven of moet je elke keer als je een midi file laad opnieuw instellen |
donkjan |
Geplaatst - 11/02/2013 : 20:10:13 Hallo ruud bedankt voor de tip werkt perfect
Welkom op ons forum.
Druk net zo vaak op de knop Mixing Console tot je in het scherm Song CH 1-8 of Song CH 9-16 bent. Hier kun je met de bedienknoppen 1 t/m 8 het gewenste midikanaal regelen. Voor Volume evt eerst displayknop E indrukken.
Succes ermee.
Groet, Ruud [/quote] |
Ruud |
Geplaatst - 11/02/2013 : 16:17:21 Hallo Jan,
Welkom op ons forum.
Druk net zo vaak op de knop Mixing Console tot je in het scherm Song CH 1-8 of Song CH 9-16 bent. Hier kun je met de bedienknoppen 1 t/m 8 het gewenste midikanaal regelen. Voor Volume evt eerst displayknop E indrukken.
Succes ermee.
Groet, Ruud |
DWest |
Geplaatst - 11/02/2013 : 15:57:56 Hallo,welkom op het forum. en hoop dat je vragen beantwoord zullen worden. helaas,kan ik geen antwoord op deze vraag geven. aangezien ik zelf ook nog veel moet leren,sorry. je kan zo nu en dan ook even op het forum van de T3 en de T4 kijken. daar vind je ook veel informatie. Succes en veel speelplezier.
DWest doet met zn T4 ook zn Best.!!
DWff |