O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Don |
Geplaatst - 12/05/2013 : 20:09:54 Hallo Allemaal,
Ik ben op mijn T2 aan het proberen de One Touch Settings naar mijn eigen wensen te zetten. Veel is standaard bruikbaar maar vaak klinken de melodiestemmen te hard in vergelijk met de begeleiding. Nu kan ik weliswaar de diverse volumes wijzigen en opslaan onder een 1 de 8 Registration Memories maar als ik een andere Main Variation heb begruikt en ik ga dan weer terug naar de eerste Main Variation springt de zaak weer op het oude volume. Tenzij ik de registratie memory-knoppen gebruik maar dat kan niet altijd i.v.m. opgeslagen intro's. Kortom, ik zou de gewenste instellingen en volumes moeten kunnen opslaan onder een van de 4 One Touch Settings (OTS) Ik druk de memory knop in, dan druk ik de gewenste OTS ik en krijg de vraag of ik de OTS data wil saven. IK save alles conform de regels (denk ik althans) en de nieuwe volumes zijn opgeslagen. Mooi niet dus, want even een andere memory ingedrukt en ik ga weer terug naar de vorige vernieuwde instelling: en wat blijkt: de volumes zijn weer naar de oude instelling. Schiet dus niet op. Iemand een idee wat ik fout doe? |
2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Don |
Geplaatst - 26/05/2013 : 21:10:12 Hallo Frans,
Bedankt voor je reactie. Ik ben bij sommige nummers inderdaad maar overgeschakeld op het programmeren van meerdere registratie memories. Op deze manier krijg ik wel geen 8 songs meer in een bank. Bij een register sequence bedienbaar via een van de pedalen heb ik zelfs een hele bank nodig dus het zal wel weer wennen zijn. Ik heb weer een andere vraag maar zal die in een nieuwe draad stellen. Op die manier hebben meelezers er misschien ook wat aan. Vr. gr. Don |
theplayer |
Geplaatst - 12/05/2013 : 20:42:04 Hallo Don,
De OTS'n maken deel uit van de style. Dat houdt in dat ze ook opgeslagen worden in die style. Als je dus je OTS'n hebt gewijzigd moet je dus de style opslaan als een nieuwe style. Omdat die nogal wat ruimte innemen (ong 35 Kb) kun je dat het beste op de harddisk doen. Mede om die reden is het misschien toch verstandiger om eens uit te zoeken of je het niet beter met registrations kunt doen. Die zijn maar een paar KB's groot. Ong 7 Kb) Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |