Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 registraties

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
thomusic Geplaatst - 21/05/2006 : 15:27:07
als ik een midifile afspeel en ik neem een andere reg onder het afspelen start hij telkens een andere song mee van de gekozen reg
wat heb ik fout gedaan......

hoe zet ik dit uit ???

thomusic@home.nl
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
Player Geplaatst - 21/05/2006 : 19:19:17
Thomas,

Als je d.m.v. het indrukken van een andere registratie een andere song krijgt heb je deze opgeslagen onder de betreffende registratie.

Voorbeeld, Zet een midifile onder nummer één (van de acht) vergeet niet onder de knop memory de optie "song" aan te vinken.
Kopieër registratie één, naar nummer twee, enz.
Nu kun je een midifile starten, en ook al druk je op reg. 2 zal de midifile doorgaan, maar met de instrumenten die je zelf hebt gekozen in reg.2
Wees wel voorzichtig als je later een verandering aan je registratie aan wilt brengen, want als de optie "song" onder memory nog aangevinkt staat, kan het zijn dat er een midifile in deze registratie terecht komt die je op dat moment hebt geladen, dus dit kan een heel andere zijn als je had bedoeld.
Mijn tip is dan ook, haal altijd het vinkje voor de optie "song" weg
en kruis deze pas aan als het echt nodig is. Geldt eveneens voor de optie "HDR" anders wordt bij elke registratie je HDR aangesproken, terwijl dit misschien niet nodig is.

Groet, Mark

(PS, het is handiger om op het forum de onderwerpen bij elkaar te houden, er zijn reeds headings voor registraties)
thomusic Geplaatst - 21/05/2006 : 18:02:59
heb inmiddels wel gezien dat bij het maken van een registratie
er GEEN midifile mag zijn toegekend deze neemt hij mee
heb nu dus elke reg even voorzien van een lege midifileplaats en het is ok nu
nu kan ik een midifile starten en onder het spelen andere klankenbank laden( met de freeze aan zelfs)en geluiden kiezen tijdens de midifile ZONDER dat deze opnieuiw start of stopt

thomusic@home.nl

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000