O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
vdburch |
Geplaatst - 25/08/2013 : 14:52:04 Beste forum leden ik (geef niet op) ben nog steeds zoekende. Ik heb een Midi file format conversion progamma. Via fa Oostendorp toen ik de tyros kocht. Maar deze werkt voor geen meter,ook vroeger niet op mijn oude pc met Win 98 Hij converteerd ook niet in Window 7. (ben er nu wel achter hoe het zou moeten).
Nu zoek ik op internet die ene die gratis is,zonder alle poespas van cleaner voor pc enz die je uiteindelijk moet kopen.Of er zit er een doorheen te praten enz. Ik heb er al div; uitgeprobeerd maar die zgn Free version no way? Wie heeft de gouden tip? Dank voor het lezen.
Gerard |
7 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
T-Rossie |
Geplaatst - 01/09/2013 : 13:57:08 Waarom zou je een midifile willen converteren van FORMAT_0 naar FORMAT_1 of andersom?
Bedoel je dit echt Gerard? |
joso |
Geplaatst - 01/09/2013 : 09:42:24 Hello
Thanks
Jørgen |
fboss |
Geplaatst - 27/08/2013 : 19:20:45 Beste Gerard;
Als je bedoelt om van een Midifile met format 1, een Midifile met format 0 te maken, dan kun je dit programma Free downloaden op de site van jososoft.dk
Hier de link naar dit programma;
http://www.jososoft.dk/yamaha/software/midiformat/index.htm
Je mag wel eventueel een donatie doen!
Groetjes van... fboss |
theplayer |
Geplaatst - 27/08/2013 : 06:53:44 Hallo,
Toch zijn er wel conversieprogramma's voor midifiles. Die converteren een midifile van format 0 naar format 1. (Of weer terug) Bij format 0 staat alles op één track. Bij format 1 staan alle tracks gewoon naast elkaar. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
laakies |
Geplaatst - 26/08/2013 : 22:24:47 Ik wou het weer niet te ingewikkeld maken Frans, maar idd heb jij natuurlijk een puntje.
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
fransonline |
Geplaatst - 26/08/2013 : 10:40:37 Of je speelt de midi af op je Tyros en neemt hem op met de recorder. Vervolgens exporteren naar .WAV formaat.
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
laakies |
Geplaatst - 25/08/2013 : 15:32:17 Hoi Gerard,
Een midifile kun je niet converteren naar een andere formaat!!
Dus ik denk dat je een geluidsformaat( wav en mp3) wilt converteren.
hier kun je een gratis converter downloaden: http://www.dvdvideosoft.com/nl/products/dvd/Free-Audio-Converter.htm#.UhoHmZ3CSpo
Succes alvast..
Gr Toine
Tyros 4 xl & M-Audio 61 / KRK VXT4 Monitors bezoek eens mijn website www.laakies.nl |