O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
benentrees |
Geplaatst - 06/10/2013 : 16:04:24 Hallo ik ben Ben en heb nu bijna 1 jaar een tyros 2. Ik speel thuis voor mijn plezier en het liefst speel ik met midi's mee.Mijn vraag is: als ik een midi heb ingedrukt in de current, hoe zet ik dan de 2e midi vast in de next knop. Bij mij gaat dit alleen als de current midi afspeelt. Dus van tevoren kan ik hem niet vastzetten.Of doe ik iets verkeerds.
Groetjes Ben. |
4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
theplayer |
Geplaatst - 06/10/2013 : 23:31:02 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door benentrees
Bedankt theplayer, als ik het goed begrepen heb ga ik me folders van 10 midi's maken en dan kan ik die alle 10 achterelkaar spelen.
Ja op die manier kun je het doen. Proberen is de beste manier. Zorg eventueel voor backups van die files voor als er iets fout gaat. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
fransonline |
Geplaatst - 06/10/2013 : 21:58:47 citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer .... Je kunt inderdaad pas de volgende midifile selecteren als de huidige speelt. Als er geen midifile speelt, wordt als je meerdere files indrukt altijd de laatste gespeeld. Dat is ook logisch. Je kunt wel de instelling maken, zodat een complete folder afgespeeld wordt. (DirectAccess en op Play drukken. Dan met knop G naar ALL) Voor jouw geval zou je dan die twee midifiles een opvolgende naam moeten geven. B.V. door 1 en 2 voor de naam te zetten.
Een leuke en handige tip, zoals altijd!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
benentrees |
Geplaatst - 06/10/2013 : 21:34:49 Bedankt theplayer, als ik het goed begrepen heb ga ik me folders van 10 midi's maken en dan kan ik die alle 10 achterelkaar spelen.
groetjes. |
theplayer |
Geplaatst - 06/10/2013 : 20:12:43 Hallo Ben,
Allereerst welkom op het forum. Ik hoop dat je net zo veel plezier van je Tyros hebt als wij allemaal. Je kunt inderdaad pas de volgende midifile selecteren als de huidige speelt. Als er geen midifile speelt, wordt als je meerdere files indrukt altijd de laatste gespeeld. Dat is ook logisch. Je kunt wel de instelling maken, zodat een complete folder afgespeeld wordt. (DirectAccess en op Play drukken. Dan met knop G naar ALL) Voor jouw geval zou je dan die twee midifiles een opvolgende naam moeten geven. B.V. door 1 en 2 voor de naam te zetten. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |