| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| jvmeggelen |
Geplaatst - 26/05/2006 : 11:04:58 Hallo,
Het volgende probleem doet zich voor. Als ik bijv. mijn instellingen onder de 'vocal harmony control'(in het microfoon settings scherm) en bijv voor de mic de reverb en m'n DSP wijzig in mixing console, en zoals het hoort eerst de schermen verlaat, dan gaan deze gegevens TOCH VERLOREN als ik de Tyros aan en uit schakel. (ook als ik de bank oproep waar ik ze denk opgeslagen te hebben) IK WEET NIET WAAR IK HET MOET ZOEKEN !!!! Ik heb de zelfgemaakte effecten natuurlijk wel gewoon gesaved, deze zijn ook terug te vinden maar moet ik eerst wel terugzetten als ik de tyros opnieuw opstart. Alsook de vocal harmony control setting. De EQ-instellingen in de mic settings display blijven wel bewaard ??? graag deskundige hulp ! gr Flaco |
| 1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| lacobo |
Geplaatst - 28/05/2006 : 20:24:55 Dag Flaco,
Druk 'ns op de memory knop naast de registration memory knoppen. Kijk dan eens welke groupselect vinkjes zijn aan- en afgevinkt. Daar zal 't 'm wel in zitten. Er is een mic-settings vakje dat wellicht standaard uit staat.
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com |
|
|