| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| thomusic |
Geplaatst - 22/06/2006 : 15:18:17 Hoe kan ik optimaal mijn polyfony benutten dus dat er tonen wegvallen vanuit het ritme en niet vanuit de rechterhand.... wie o wie
is er ergens iets voor in te stellen thomusic@home.nl |
| 3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| T-Rossie |
Geplaatst - 24/06/2006 : 13:45:37 Thomas, Ik speel vrijwel altijd met akkoorden (l+r) en gebruik met 'beleid' de R1+R2+R3 én de harmony-knop. Méér is niet altijd mooier ..... eigenlijk NOOIT mooier 
Maar ondanks dat de arrangementen soms best vol/breed zijn heb ik nog geen storende dropouts gehad. (zoals gezegd bij de Ketron wel regelmatig) |
| thomusic |
Geplaatst - 24/06/2006 : 09:52:25 ja je hebt gelijk moet dus andersom zijn maar mogelijk is het wel speel maar eens met 2 handen accoorden en dan niet in piano mode ................... en ja inderdaad de sd1+ had toch ook z'n charme maar ja ieder instrument is weer anders gelukkig ieder vogeltje zingt zoals ie .........lol
thomusic@home.nl |
| T-Rossie |
Geplaatst - 22/06/2006 : 18:55:59 De Tyros2 is 128 stemmig polyfoon en gebruik hem al bijna 3/4 jaar zonder dat ik uitval heb opgemerkt. De Ketron SD1 heeft 64 stemmen..... en die had er wél last van, alsook een duidelijk merkbare oplopende vertraging (latency)
Enigszins verbaasd ben ik door jouw opmerking dat je de drums minder belangrijk vindt dan de rechter hand qua afkappen van tonen. Als er iets is wat ik zeker niet wil is dat er drums wordt afgekapt.
Voor zover ik weet kun je niet een bepaalde sectie 'voorrang' geven.
Hoe krijg je het voor mekaar dat er stemmen tekort zijn ? |