| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| T-Rossie |
Geplaatst - 22/07/2006 : 17:53:57 Deze week is het gelukt om een nummer klaar te krijgen.

Veel forumleden zullen de tekst mogelijk niet kunnen verstaan, maar het blijft een geinig nummer met een lekkere beat. (Geschreven door Henk Vleems en Roel Luchies 2006)
Ook heeft de Tyros2 weer een behoorlijk aandeel in de opname!
Laat maar horen wat jullie ervan vinden.
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=CE5E198167C7BAE5
|
| 8 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| T-Rossie |
Geplaatst - 31/07/2006 : 19:37:34 Het nummer is gedraaid tijdens de Regionale TV uitzending van RTV Drenthe  Die trektocht duurt nog een maand, dus hij komt vast nog vaker voorbij.
|
| Heiko |
Geplaatst - 25/07/2006 : 07:32:33 quote: Originally posted by T-Rossie
Bedankt mannen !
Heiko.... woar kom ie vut ? 
Vut?!? Was't mor woar! Waark'n mout ik, nog minnenst 5 joar! Geintje! Ik kom uit Pekela, voormalig Oude Pekela |
| n/a |
Geplaatst - 24/07/2006 : 19:09:17 ha, T-Rossie, kan je misschien de Nederlandse tekst( ABN dus ) versie hier plaatsen ? Of is dit moeilijk ? Ik weet ook dat het in mijn eigen dialect moeilijk is om dit over te brengen naar ABN ! toch een poging wagen misschien ??? Verder wil ik nadrukkelijk vermelden dat mijn respect naar T-Rossie toe, en zijn bijdrage aan dit forum stijgt  Nu komen de echte muzikanten tot hun recht, en dit wordt veel belovend naar de toekomst toe op dit T-2 forum ! Super  groeten sis
|
| T-Rossie |
Geplaatst - 24/07/2006 : 18:09:30 Bedankt Sis!
Het liedje gaat over het trekken door het mooie Drentse land. Of het te voet of op de fiets is, zoveel moois te zien .... je moet het alleen wíllen zien.
Vanochtend kreeg ik net bericht van onze regionale omroep, dat het een uitstekend passende song is als volgende week de 'Trektocht' (een reportage ploeg met live verslagen te voet door de provincie) gaat beginnen.
Wellicht kan men ons dan beluisteren via Radio- en TV Drenthe..... Leuk toch ?
|
| n/a |
Geplaatst - 24/07/2006 : 17:03:48 Mooi, mooi , T-rossie Goed gedaan, leuk, echt waar ! jammer, maar ik versta niks van de tekst is ook logisch ! ge goa mei ouk nie verstaon in mijn eigen toalle  sis |
| T-Rossie |
Geplaatst - 24/07/2006 : 12:51:43 Bedankt mannen !
Heiko.... woar kom ie vut ? 
|
| Heiko |
Geplaatst - 24/07/2006 : 12:44:07 Hé dat is mooi man. Je kin er trots op weez'n. Noa Raffaella is 't oge noord'n alweer in de piktjer. Veuraal deur goan!!!
Moi |
| Berend |
Geplaatst - 22/07/2006 : 22:12:46 T-Rossie,
Heel goed gedaan, met inderdaad een lekkere beat ;-) Ondanks het dialect versta ik de tekst toch vrij goed. De Tyros2 is bescheiden maar herkenbaar aanwezig.
Complimenten !
Groetjes, Berend |