| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| ruudje |
Geplaatst - 29/07/2006 : 18:16:39 Hallo allemaal
Vraagje hebben jullie er ook last van dat de dvd,s van de workshops af en toe vastslaan?of even stil gaan staan en weer verder gaan??
Laat het even weten dan,ben benieuwd of ik de enige ben of niet
Muzikale vakantie groeten ruudje |
| 14 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Johntel |
Geplaatst - 03/08/2006 : 10:10:36 He Henk
Ik heb gisteren de nieuwe dvd ontvangen en deze gaat perfect. Bedankt voor de prima service.
Muzikale groeten Johnny |
| thomusic |
Geplaatst - 02/08/2006 : 08:44:09 overigens schokken kan meestal 2 oorzaken hebben 1 te snel willen branden ( lage snelheid branden dus ) 2 verkeerde codecs bij afpelen gebruikt
thomusic@home.nl |
| thomusic |
Geplaatst - 02/08/2006 : 08:42:15 ik heb het vermoeden dat ze tijdens het branden even niet opgelet hebben daar de meeste branders eerst een simulatie branden en dan pas de originele mocht je dit NIET hebben afgevinkt kan het inderdaad gebeuren dat je DENKT dat hij klaar is en dus allleen gesimuleert heeft
thomusic@home.nl |
| vdburch |
Geplaatst - 31/07/2006 : 18:58:50 Kijk dat is nu de firma Oostendorp ook daarom ben ik van uit Rijswijk naar de in Wezep gevestigde winkel gereden. klasse Henk.
GJ vd B |
| admin |
Geplaatst - 31/07/2006 : 15:29:48 Er zitten inderdaad enkele 'probleem DVD's' bij. Ik heb al contact gehad met de leverancier van de branders en die denkt dat het aan de warmte lag. Boven de 25 graden worden de branders niet meer optimaal gekoeld. Aangezien het hier wel 30 graden was, denk ik dat daar de oorzaak ligt. Iedereen die er problemen mee heeft, moet mij even een e-mail sturen, dan zorg ik dat er z.s.m. een nieuwe wordt verstuurd.
MVG, Henk Oostendorp |
| abraham |
Geplaatst - 31/07/2006 : 12:21:39 Ik heb er ook last van, zowel van DVD deel 1 en 2. Het kan zijn dat het komt van de processor van de PC, ik heb een Celeron 500MHz processor, die het net niet kan trekken. Ik vervang de Celeron door een Pentium-3 500MHz, misschien dat het daarna is opgelost.
Vraagje hebben jullie er ook last van dat de dvd,s van de workshops af en toe vastslaan?of even stil gaan staan en weer verder gaan??
Laat het even weten dan,ben benieuwd of ik de enige ben of niet
Muzikale vakantie groeten ruudje [/quote] |
| ruudje |
Geplaatst - 31/07/2006 : 11:15:31 hallo mensen
Ja is allemaal leuk en wel maar zelfs in de huiskamer dvd speler,blijft ie gewoon naar een kwartier stil staan,en als ik hem dan weer opnieuw opstart dan gaat ie gewoon weer verder. zou het niets te maken hebben met de stickers op de dvd die misschien teveel warmte vast houden en de dvd te heet word? want als ik de dvd eruit haal zijn ze echt heel erg warm. Ik moet maar ff kijken hoe ik dit oplos vind het wel jammer want van de dvd,s leer je wel veel,maar als ik ze zo moet kijken word ik er ook niet erg vrolijk van
groeten ruudje |
| amateur |
Geplaatst - 31/07/2006 : 00:26:09 Hallo,
Het probleem met de “stokkende” dvd’s bij het afspelen op de computer heb ik als volgt opgelost:
1. Workshop-dvd’s gekopieerd naar een map op de harde schijf; elke workshop in een eigen map. 2. Nu zijn de workshops eenvoudig af te spelen met elke computer videospeler, zoals bijvoorbeeld Power-DVD, maar ook met de ingebouwde Windows Mediaplayer. 3. Met Mediaplayer: - start MediaPlayer - klik op “Huidige afspeellijst” >Afspeellijst openen >Uit bestand …. - Ga naar de map met de gewenste workshop - Open de map “VIDEO_TS” - Dubbelklik op “VIDEO_TS.VOB”
MediaPlayer start nu met het dvd-menu en geen last van de soms razende cdromdrive. 
Ton
|
| T-Rossie |
Geplaatst - 30/07/2006 : 12:31:10 Het is soms niet te voorkomen dat degene die zoveel DVD's moet branden per ongeluk ééntje op de stapel 'gereed' legt terwijl de DVD nog niet is gebrand. (Is mezelf ook regelmatig overkomen) Oostendorp regelt vast een nieuw exemplaar. |
| Johntel |
Geplaatst - 30/07/2006 : 12:00:01 He vrienden
Ik krijg totaal niets te zien. Hij start gewoonweg niet op en krijg een foutmelding op de pc. Doe je hem open via explorer staat er niets op. Via de dvd speler van de tv ook niets. Heb al een mailtje gestuurd en zou een nieuw krijgen.
Muzikale groeten Johnny |
| Berend |
Geplaatst - 30/07/2006 : 00:42:11 Ruudje,
De bestandsextensie's van een DVD zijn .VOB .IFO .BUP Ik 'dacht' dat je er minimaal een .OGG codec voor nodig had. Zelf heb ik een vrij algemene DVD recorder/player, het installeren van de drivers van het installatie cdrom was al voldoende. Als een fabrikant claimt dat zijn apparaat alle DVD's af kan spelen, mag hij op zijn minst ook de drivers (met de codec's) bijleveren.
Als je in het Configuratiescherm > geluiden en audioapparaten opent. Kijk je bij hardware, daar staan de geïnstalleerde codec's op een rijtje. Als je de Windows Media Player start en je stopt een DVD in je pc. Dan moet hij hem feiloos afspelen, zoniet dan kun je beter de dokumentatie van jou DVD speler eens raadplegen.
Meestal kun je op de website van de fabrikant wel e.a. downloaden.
Groetjes, Berend
|
| ruudje |
Geplaatst - 29/07/2006 : 22:15:58 hallo berend
hoe weet ik nu wanneer ik de juiste codec,s heb?
groeten ruudje |
| Berend |
Geplaatst - 29/07/2006 : 21:17:15 Hallo,
Als ik op deze site de beschrijving lees over de DVD's van fa. Oostendorp. Dan staat er duidelijk dat je ze via de TV kunt afspelen. Dus zijn ze in principe gemaakt voor de huiskamer DVD spelers. Als je ze via de pc wilt afspelen dan zul je eerst e.a moeten checken.
-ondersteunt jouw DVD-speler het formaat van de DVD bv. DVD-R etc. -heb je de juiste codec's wel geladen.
Mocht het via de pc niet lukken, dan kun je de line-out van de huiskamer DVD speler aansluiten op line-in van de geluidskaart. En de TV-out op de TV-in van de grafische kaart.
Groetjes, Berend
|
| Heiko |
Geplaatst - 29/07/2006 : 18:33:14 ....is mij ook opgevallen, maar bij mij kan het ook ergens anders door komen. Mijn PC wilde de DVD's helemaal niet afspelen. Na Mediaplayer 11 instalatie weer geprobeerd, toen kwam de melding dat in mijn schermresolutie moest verkleinen. Heb ik gedaan, zonder resultaat. Weer gezocht op internet, andere players gedownload, bij de 2e scheen het te lukken, ik kon de DVD afspelen. Maar na 4 minuten stopte de player. Ik denk dat mijn PC iets mist om de DVD´s goed af te kunnen spelen. Een paar weken terug heb ik hem helemaal opgeschoond (recovery)Het vervelende is dat dan niet alle drivers ect terug worden gezet. Om kort te gaan: Nee, je bent niet de enige. Als er trouwens iemand is die mij op weg kan helpen de DVD speler weer aan de praat te krijgen: Graag! Groetjes
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt... en uit je T2 natuurlijk! |