Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 verandering style

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Piso Geplaatst - 29/09/2014 : 09:50:05
Ik wil van een style bijvoorbeeld het geluid van de rechterhand wijzigen van orgel naar piano, en dit permanent opslaan. Zodat ik ook als ik het keyboard uitzet en weer opstart dit kan opvragen ook via de OTS. Uit het instructieboek wordt ik niet wijzer.

Alvast dank voor de moeite.

Met vriendelijke groeten

T.F. Piso
2     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
F.van Holten Geplaatst - 29/09/2014 : 18:17:16
Hallo Piso

Het is zoals Roel zegt, maak een registratie, het is serieus de moeite waard om je eens te verdiepen in een registratie maken, daar kan je dus op een simpele manier van je orgel naar piano schakelen, of andersom, zoek even op de site van Frans L, en dan nog in de toekomst je reg,s schakelen met een pedaaltje, dan wordt het echt leuk.

suc6

Grt.
Frans
T-Rossie Geplaatst - 29/09/2014 : 10:37:39
Tjeerd,
De OTS betreft vanaf de fabriek voorkeur-instellingen.
De ultieme manier om zaken zoals je omschrijft vast te leggen is met behulp van 'Registraties'.

Er is veel geschreven op dit forum over hoe te werken met registraties. Ook op de site van Frans Lijflander wordt het een en ander uitstekend uitgelegd.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000