O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
eddycafmeyer |
Geplaatst - 22/10/2014 : 19:40:30 Ik heb een Yamaha-keyboard (PSR S900), en ben van plan een midiklavier aan te schaffen en dit via midikabel te verbinden met mijn keyboard. Zo heb ik een bijkomend klavier om met de rechterhand te bespelen. Nu mijn vraag: Hoe kan ik op het midiklavier de klanken (komende van het keyboard)aanduiden, dus concreet als ik op het midiklavier een gitaar wil laten klinken, hoe doe je dat? |
5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
tyro |
Geplaatst - 30/11/2014 : 18:10:33 Je zou ook een song kunnen gebruiken om extra voices aan te sturen.
Groeten, Wim |
eddycafmeyer |
Geplaatst - 30/11/2014 : 15:01:17 Dankjewel voor dit antwoord. Ik gebruik weinig mijn Left-voice, zal deze (proberen)te koppelen aan mijn midi-keyboard. Hopelijk kom ik niet met de vraag hoe dat moet, ik zoek het eerst zelf uit, Eddy |
laakies |
Geplaatst - 30/11/2014 : 11:38:26 @Eddy,
Nee dat gaat niet.
In jouw geval kun je Right 1 of Right 2 OF Left naar je midiklavier sturen.
Als je andere meer mogelijkheden wil moet je GEEN midikeyboard kopen maar een gewoon keyboard eraan hangen.
Gr Toine Tyros 5 xl-61 & M-Audio-61 Bezoek eens mijn website: www.laakies.nl boordevol met info over de Tyros |
eddycafmeyer |
Geplaatst - 23/10/2014 : 19:42:01 Dank voor info. Is het dan zo dat geen andere klank aan het midi-klavier kan gekoppeld worden dan deze die op het keyboard (right 1, 2 of 3) aangeduid staan? Ik heb een PSR, en daar zijn maar 2 right-voices mogelijk en had graag nog een derde extra voice gehad via midi-klavier. Dat zou dus niet kunnen, of toch?? Dank, Eddy |
muzikant |
Geplaatst - 22/10/2014 : 19:50:54 Kijk hier maar eens.
Natura Artis Magistra... |