| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 28/08/2006 : 15:22:21 Hallo,mijn naam is ROMANTIKO woon te Wenduine(west vlaanderen),ben ongeveer 5jaar met muziek bezig en heb sinds okt2005 een tyros2.Ik ben op zoek naar leden of muziekliefhebbers met tyros2 uit mijn streek of daarrond die interesse hebben om samen te komen(ev bij mij thuis)om gedachten of suggesties uit te wisselen?WIE ??IK kijk iedere dag op dit forum ;heel interessant alleen spijtig dat je niet altijd kan zien met wie je in kontakt komt of waar ze ergens wonen !! |
| 5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 01/09/2006 : 09:52:23 hallo,Johny,bedankt voor de reactie,als je eens naar de kust komt geef dan gerust een seintje,je bent zeker welkom!Ik wil gerust ook eens naar Antwerpen komen maar dan moet het natuurlijk voor jou wel passen?je laat maar iets wetenmijn tel is 0477 790861 of via email groetjes ROMANTIKO |
| Johntel |
Geplaatst - 31/08/2006 : 21:15:36 He Roman
Ik ga aleens naar Blankenberge maar da is in de zomer. Ik weet da het volgende richting Oostende, Wenduine is.Voor de rest woon ik in Antwerpen.
Muzikale groeten Johnny |
| T-Rossie |
Geplaatst - 29/08/2006 : 15:25:17 Nou.... je kunt het ook zó zien :
Afstand (X) = snelheid (m/s) x tijd (s)
dus eigenlijk is niet tijd het probleem, maar de snelheid ... toch ? |
| thomusic |
Geplaatst - 29/08/2006 : 15:13:25 quote: Originally posted by ROMANTIKO
ik woon in TILBURG holland er komen er bij mij zelfs van gent genk en bruxelles dus afstand hoeft geen bezwaar te zijn alleen de tijd.....
thomusic@home.nl |
| n/a |
Geplaatst - 29/08/2006 : 11:39:37 Ikke ben van den Belgica Zie profiel Alleen de afstand is te groot  sis |