| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| U.H.F. |
Geplaatst - 01/09/2006 : 09:46:32 T zal wel weer eenvoudig zijn maar kom er niet uit, als je een midifile opstart zit de melodielijn vaak op spoor 4, maar het komt regelmatig voor dat die op 1 van de andere 15 sporen staat, het opzoeken van het juiste spoor is geen probleem, om vervolgens via function de guide op dat spoor te zetten ook niet. Nu komt de vraag als ik naar een andere song ga en zet m voor die song op t juiste spoor dan blijft die voor alle songs weer op dat spoor staan, is het mogelijk om per song vast te zetten welk spoor de melodielijn staat zodat je niet elke keer hoeft te zoeken en opnieuw hoeft in te stellen?
Beetje omslachtig uitgelegd misschien maar kon t niet anders verwoorden haha.
greetz Barry |
| 9 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Johntel |
Geplaatst - 08/09/2006 : 18:05:56 He Frans
Bedankt voor deze tip.
Muzikale groeten Johnny |
| U.H.F. |
Geplaatst - 06/09/2006 : 14:45:40 Thnx voor de supertips, was nu al een poosje met cakewalk bezig, ging ook maar was veel onhandiger.
Ben blij want ik spoor weer  |
| Heiko |
Geplaatst - 06/09/2006 : 12:38:46 Frans, Vakwerk! Ook bedankt namens mij! |
| theplayer |
Geplaatst - 05/09/2006 : 22:38:08 Hallo,
Het kan nog anders en makkelijker. Laadt de song. Stel de score in. Open songcreator. Ga naar tabblad "Channel" Ga naar Setup. Vink score aan. Druk op execute. Druk op Save en sla de song op. De score-instellingen moeten nu in de song meegesaved zijn. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| n/a |
Geplaatst - 05/09/2006 : 14:44:09 Hallo, Dit is mijn eerste reactie op een vraag, ik heb het nogal druk met andere zaken. Volgens mij is het wel mogelijk en heb je daar geen T3 voor nodig. Als volgt dus: Laad je song - stel via het score scherm het juiste kanaal in - maak bij de song een registratie (b.v. 1 t/m 8, als je die allemaal nodig hebt). Sla nu de registratie onder de naam van de song op. Heb je song aangevinkt en alle andere belangrijke zaken, maar zeker ook score, dan werkt de volgende keer alles perfect. Zo verwijst de registratie dan naar de juiste song en juiste scorepagina (en nog veel meer). Succes Codi.............. |
| Heiko |
Geplaatst - 04/09/2006 : 12:21:22 .....en die is er vast eerder dan de volgende trein..... |
| U.H.F. |
Geplaatst - 04/09/2006 : 09:33:17 Thnx Heiko, zal eens met cakewack aan de gang gaan moet mogelijk zijn met dat programma, had gehoopt t rechtstreeks op de tyros te kunnen doen, maar helaas, ach er komt vast een tyros 3 waar dat op kan haha. |
| Heiko |
Geplaatst - 01/09/2006 : 12:36:32 ps Sporen moet je aan de NS overlaten! |
| Heiko |
Geplaatst - 01/09/2006 : 12:35:05 Als je nu eerst de song nu op je PC met bv Cubase de melodielijn naar spoor 4 kopieert (en als er op spoor 4 al wat op stond dat eerst naar een vrij spoor kopieren natuurlijk) de midi opnieuw opslaan en importeren in je T2? Succes! |