Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 PC + Bestandsbeheer T2

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Heiko Geplaatst - 03/09/2006 : 12:10:42
Hallo allemaal,
Mijn "probleem" was/is een beetje de mappenstructuur van T2. Wanneer ik op zoek ben naar iets (via het display), bv een style, dan zie ik op het display ook de mappen van bv Registraties staan. Deze openen heeft geen zin natuurlijk, om dat ik op zoek was naar een style. Waarom komen die Reg.mappen in beeld?
Nu heb ik net T2 voorhet eerst op mijn PC aangesloten en zag naast de HDR root map ook andere mappen staan. Is dat mischien de oorzaak van dit probleem? Ik bedoel, moeten alle mappen onder de HDR-root map liggen?
Ik weet dat domme vragen niet bestaan, ik ben alleen wat onzeker.
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
theplayer Geplaatst - 19/02/2009 : 11:56:09
Hallo Frans,

Maak gewoon een map op je harddisk die je b.v. 'Styles' noemt.
In die map maak je dan weer mappen die je een overeenkomende naam met de stylknoppen geeft.
Nu kun je gewoon de styleknoppen koppelen aan die mappen.
Hoe je dat doet kun je op mijn site vinden bij Tyros2 > Tips > knoppen koppelen.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Snor Geplaatst - 19/02/2009 : 11:03:36
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lacobo

Hallo Heiko,

De Tyros2 is slim genoeg om dingen niet te laten zien waar je op dat moment niks aan hebt, maar laat wel de folders zien. Eenvoudige oplossing is om hoofdmappen te maken op de harddisk. Mijn structuur is Registrations, Songs, Sounds en Styles.

Nog luxer kun je 't maken door gebruik te maken van de File access knop. Je maakt dan in de Styles folder 11 categorien met dezelfde namen als de style knoppen en hangt ze dan aan diezelfde knoppen. Op bladzijde 156 van de NL handleiding kun je zien hoe.

In de HDR-Root map worden de harddisk-recordings opgeslagen, die kun je beter niet voor dingen als styles etc. gebruiken.

Bert.

Hoi Bert.

Het is al een oud onderwerp ,maar ik heb hieromtrent nog enige vragen.
Ik wil met de "file access" styles gaan sorteren.Hoe en waar moet ik de 11 categorien in de Style folder maken om ze aan dezelfde knoppen te hangen.
Zou je zo vriendelijk willen zijn om mij dat ui te leggen.
Bijvoorbaat dank.

Frans
Heiko Geplaatst - 03/09/2006 : 21:50:43
Bert, bedankt. Ik zal er morgen naar kijken. Welkom terug trouwens!
Groeten, Heiko
lacobo Geplaatst - 03/09/2006 : 16:42:39
Hallo Heiko,

De Tyros2 is slim genoeg om dingen niet te laten zien waar je op dat moment niks aan hebt, maar laat wel de folders zien. Eenvoudige oplossing is om hoofdmappen te maken op de harddisk. Mijn structuur is Registrations, Songs, Sounds en Styles.

Nog luxer kun je 't maken door gebruik te maken van de File access knop. Je maakt dan in de Styles folder 11 categorien met dezelfde namen als de style knoppen en hangt ze dan aan diezelfde knoppen. Op bladzijde 156 van de NL handleiding kun je zien hoe.

In de HDR-Root map worden de harddisk-recordings opgeslagen, die kun je beter niet voor dingen als styles etc. gebruiken.

Bert.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000