O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
bechstein |
Geplaatst - 01/02/2015 : 20:32:48 Ik heb een heleboel songs in de music finder en als ik ze selecteer en dan enter wordt hij niet afgespeeld als ik op song(play/pause) druk... doe ik iets niet goed?
g van veen |
6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 01/03/2015 : 19:29:34 dag André, niet alle midifiles bevatten chordnotatie, het kan ook zijn dat chordnotatie niet geactiveerd is, in "SetUp" > via knop "Score" kan je verscheidene instellingen doen waaronder de akkoorden zichtbaar maken of niet. Mocht de midifile geen chordnotatie bevatten kan je deze eventueel via het PC-progr. "PsrUti" laten toevoegen. http://www.heikoplate.de/mambo/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=67&Itemid=44
VrGr eddy
Ha,Frans ik zie dat je net gepost hebt terwijl ik aan het schrijven was
|
theplayer |
Geplaatst - 01/03/2015 : 19:26:48 Hallo Andre,
Allereerst welkom op dit forum en gefeliciteerd met je Tyros. Als in een midifile akkoorden wilt zien, moeten die akkoorden wel in die midifile staan. Dat is niet bij alle midifiles het geval en dan zie je ze dus ook niet. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
gravity |
Geplaatst - 01/03/2015 : 15:19:35 hallo muziek vrienden ik heb n vraagje ik heb n tyros 2 gekocht en heb midifiles van mensen gekregen waarom zie ik bij de een wel n accoord en bij de andere niet?
vr gr andre jansen |
Soneg |
Geplaatst - 02/02/2015 : 13:42:27 Ik zou toch even het advies willen geven om de handleiding door te nemen ,en samen met de tyros het een en ander uit te proberen . op BLZ 81 van de handleiding staat omschreven wat de Music finder is en at je er mee kan doen . op Blz 99 zie je hoe je externe apparatuur aan kan sluiten .
Soryt 
Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers |
F.van Holten |
Geplaatst - 02/02/2015 : 11:36:39 Musucfinder zal zelf geen song afspelen via play/pause, kies een nummer uit MF, druk op enter, selecteer sync start links,(middelste) en sla en akkoord aan, en het ritme van MF zal gaan afspelen.
Grt. Frans
|
eddy vanzee |
Geplaatst - 02/02/2015 : 10:50:06 de musicfinder is een verzameling registraties waarbij voor het geselecteerde liedje een bepaalde style, maatvoering en tempo wordt klaargezet. Deze setting kan intro, OTS en verscheidene variaties bevatten. Ben er niet zeker van maar ik denk niet dat er een "Song" (midifile) bijzit, in elk geval als je in "Song" "New Song" ziet staan of als de song niet verandert bij het selecteren van één of ander musicfinderbestand weet je dat er geen song (midifile) bij voorzien is. VrGr eddy |