Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Eindelijk een Tyros 2

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
tyros2_user Geplaatst - 06/09/2006 : 19:03:15
Heey beste mensen,

Zaterdag is het eindelijk zo ver. Dan ga ik namelijk een juweeltje ophalen dat de Tyros 2 heet. Ik kan echt niet wachten. Na zoveel positieve reacties te hebben gehoord en na zoveel demo songs ben ik toch echt overtuigd van de muzikale kwaliteiten over dit ding.
Ik hoop dan ook echt dat dit ding meer dan zijn geld ook waard is.

Ik hou jullie niet tegen om jullie reacties over de Tyros 2 te geven. Dus.. ga uw gang!

JB
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
tyros2_user Geplaatst - 12/09/2006 : 20:04:50
Mijn vader moest toegeven.. bij de Schlager styles onder de catagorie Entertainment vond hij de blazers echt fantastisch klinken. Hij kon ze nauwelijks onderscheiden.

Wat ik 1 nadeel vind is dat de Tyros 2 sommige akkoorden anders pakt dan ze eigenlijk zouden moeten. Zo kan ik me niet volledig uiten, dus ik moet sommige akkoorden opnieuw 'leren'.
Heiko Geplaatst - 10/09/2006 : 22:51:34
Hoi Jan, John, Jaap, Joop of Jelle,
Gefeliciteerd met je T2.
En, wat vindt je vader van de blazers?
theplayer Geplaatst - 10/09/2006 : 22:08:00
Hallo,

Gefeliciteerd met je aanschaf.
Hoop dat je er net zoveel plezier van mag hebben als wij.
En als je er niet meer uitkomt, stel je gewoon je vragen.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
tyros2_user Geplaatst - 10/09/2006 : 19:19:39
Eindelijk heb ik hem dan! De Tyros 2!! Gistermorgen ben ik met mijn vader naar Wezep gereden (in 2 uurtjes) en daar heb ik dan het keyboard gekocht. Wat een service daar zeg! Puik werk. Maar dan de Tyros 2: wat.. een.. ding! Prachtig! De klanken en de styles zijn werkelijk fantastisch (op een paar na) en de funties en mogelijkheden zijn gewoon teveel om op te noemen. Ik denk dat ik er maar eens goed voor moet gaan zitten, want de Tyros 2 bedien je niet zo maar 1-2-3.. maar buiten dat.. schitterend!
tyros2_user Geplaatst - 06/09/2006 : 22:06:36
Ik krijg de Tyros 2 XXL inclusief ingebouwde harde schijf (moet wel 149 euro extra betalen), plus daarbij krijg ik nog eens extra geluiden!
Heiko Geplaatst - 06/09/2006 : 21:51:23
en vergeet je flightcase niet!
U.H.F. Geplaatst - 06/09/2006 : 21:48:19
koop er dan meteen een goede pianokruk met veiligheidsgordels bij dan wordt je niet keer op keer van je stoel geblazen, ben er van overtuigd dat de mensen van Oostendorp je er aan kunnen helpen, ze knutselen vast wel wat in elkaar.

tyros2_user Geplaatst - 06/09/2006 : 21:33:41
Ikzelf ben echt van mijn stoel geblazen toen ik de eerste echte Tyros 2 demo hoorde. Ik ben ook zeer benieuwd naar de kwaliteit en speelbaarheid van de styles. Als ik de demo songs mag geloven moeten ze echt fantastisch zijn.

Ach.. ik zal het zaterdag allemaal wel uitvinden!
Heiko Geplaatst - 06/09/2006 : 21:27:20
Ik heb vroeger ook een blauwe maandag bugel gespeeld, maar op de T2 klinkt mijn spel een stuk beter. De instrumenten zijn echt realistisch!
Jouw vader gaat nog wel om denk ik!
tyros2_user Geplaatst - 06/09/2006 : 21:20:21
Mijn vader vond het anders een lelijk ding! (uiterlijk dan he)

Het is wel grappig, want mijn vader ergert zich kapot aan de gesamplede trompet sounds, (hij is zelf trompetist) en daardoor gaat hij heel kritisch letten op de sounds van de blazersinstrumenten.

Tot nu toe is hij zeer tevreden (als hij op de demo's af moet gaan). Maar ik hoop dat hij volledig overtuigd is als hij hem in het echt hoort.
U.H.F. Geplaatst - 06/09/2006 : 21:07:34
het is niet enkel de sound het is het totaalplaatje wat bezit van je neemt en je niet meer loslaat, maar goed je merkt het wel over een paar dagen haha.

graag helemaal zwart alsjeblieft, en geen koekje ben aan de lijn kan bijna niet meer bij de toetsen.
Heiko Geplaatst - 06/09/2006 : 20:59:36
Wie wil er nog koffie?
tyros2_user Geplaatst - 06/09/2006 : 19:53:36
Haha waarom zegt iedereen dat toch? Word je echt meegezogen met de hemelse sound die dit keyboard bevat?

Maargoed, plezier zal ik de komende 5 jaar wel beleven!! De Tyros 2 is gewoon de ultieme droom die gewoon uitkomt!!
U.H.F. Geplaatst - 06/09/2006 : 19:41:41
Bedenk wel dat een tyros meer kapot maakt dan je lief is, je hebt namelijk steeds minder oog voor andere dingen om je heen, je werk, je relatie, je andere hobby's zullen eronder lijden, mocht je hier allemaal mee in je maag zitten wil ik t bod van heiko graag met 10 euri verhogen haha.
Ik wil je veel plezier wensen vanaf zaterdag, maar denk dat dat overbodig is.

greetz Barry
Heiko Geplaatst - 06/09/2006 : 19:31:13
Hoi, heer Buskes, mocht 'íe onverhoopt toch tegenvallen, voor €100
wil ik hem wel meenemen!
Alvast gefeliciteerd!

Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt...
en uit je T2 natuurlijk!

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000