| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| lnwortel |
Geplaatst - 19/09/2006 : 12:56:12 Ik zou de score van midi-files willen gebruiken, maar niet het geluid. Dus alle kanalen op NUL zetten lijkt me niet moeilijk en een eigen stijl daarbij zoeken. Dit wil ik uiteraard dan opslaan in een registerbank, waarbij dan bank1 de intro speelt en bank2 de start van de midi-file (zodat ik accoord en noot zelf kan spelen) Kan dit, of wil ik nu wel erg veel Tenslotte zitten we in een papierloos tijdperk en om alles uit te printen is ook een hoop werk Voor creatieve tips houd ik me aanbevolen |
| 5 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| lnwortel |
Geplaatst - 12/10/2006 : 18:45:47 Allen, Bedankt voor de tips. Was 3 weken op vakantie en heb de komende week tijd om eea eens uit te proberen Groetjes Louis |
| Soneg |
Geplaatst - 19/09/2006 : 18:47:59 Je kan ook met een voetpedaal scrollen naar de volgende pagina of terug,erg handig. Evt een exta monitor erbij voor een nog beter beeld en het feest is compleet
Soryt |
| Evert |
Geplaatst - 19/09/2006 : 17:38:46 Hoi Louis,
het enige wat je hoeft te doen is, in de mixing console het volume van de song op nul zetten de midifile op sync/start zetten,de instelingen voor de style maken en alles opslaan als registratie. Nu kun je zelf spelen zonder het geluid van de midifile maar wel wel met de mogelijkheid van het volgen van de lyrics en score. Zorg wel dat het tempo van de midifile en de style hetzelfde zijn anders loopt het niet synchroon
Groetjes Evert. |
| lnwortel |
Geplaatst - 19/09/2006 : 17:27:40 Soryt, je bedoelt dat ik het score-sheet moet opslaan als tekst-bestand? Hoe moet ik dat doen? Nadeel is dan wel dat je steeds moet scrollen, terwijl dat bij een midi automatisch gaat Maar toch bedankt voor de suggestie. Groetjes Louis |
| Soneg |
Geplaatst - 19/09/2006 : 17:12:22 Je kan toch de tekstviewer gebruiken op de T2,je word bestand saven als tekst file en klaar is . . .kees.
Groet, Soryt |