Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Sinds gisteren ook Tyros2 bezitter.

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
Evert Geplaatst - 23/09/2006 : 13:25:17
Geachte forum leden,

Het is er dan toch van gekomen sinds gisteren ben ik ook de trotse bezitter van een Tyros2.
Helaas komt hij niet bij Henk Oostendorp vandaan (want dan had ik ook nog die geweldige software pakketten erbij gekregen) maar heb ik hem voor een zeer schappelijke prijs kunnen overnemen van iemand die hem in februari gekocht had maar die achteraf geen tijd heeft om er op te spelen.
Het is een xxl uitvoering met harddisk memorystick en usb internetaansluiting.
Ik moet zeggen het is een pracht apparaat en het geluid is fantastisch ik heb er dan ook tot in de late uurtjes achter gezeten.

Nou voorlopig ben ik nog wel even bezig met het doorlopen van de topics voor tips en het uitproberen van de mogelijkheden met de Tyros2. Dus deze jongen is even off-line

Goetjes Evert
6     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
theplayer Geplaatst - 27/09/2006 : 08:03:34
quote:
Originally posted by vision4life
En nog een vraag: heeft iemand ervaring met aansluiten van een externe harddisk? Ik heb een 250GB harddisk kado gekregen voor mijn verjaardag, voor PC backup en dergelijke. Lijkt me ook handig voor bijvoorbeeld backup van de Tyros HD. Bedankt voor elke reactie
Hartelijke groeten, Fred

Hallo Fred,

Het aansluiten van die externe HD is geen probleem.
Ook ik sjouw met een 250 GB HD door het huis.
Deze gaat soms ook aan de Tyros2 USB-aansluiting.
Hij herkent hem gewoon als USBx.
Sinds kort heb ik hem opgedeeld in 3 partities en ook dat is geen probleem. Je krijgt dan USB1, USB2 en USB3.
Om Audio-files op te nemen/weer te geven, heb je echter wél een interne harddisk nodig.

Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
U.H.F. Geplaatst - 26/09/2006 : 21:11:18
Hoi Fred,

ik stuur je een e-mail nu met cakewalk, programma is ongeveer 8mb groot, hoop dat jou mailbox dat aan kan, met dit programma kan je midifiles als bladmuziek uitprinten. (per geselecteerd spoor)

mocht het niet lukken met die mail, laat t me dan even weten, zoeken we een andere oplossing om dat progje bij je te krijgen.

Greetz Barry
vision4life Geplaatst - 26/09/2006 : 20:45:59
Hallo Allemaal, en Evert in het bijzonder,

Je bent me voor. Waarschijnlijk krijg ik deze week mijn Tyros-2 binnen. Ik heb er bij mijn dealer al een paar uurtjes achter gezeten. En gezien, te horen gekregen, dat er nog veel meer in zit dan "alleen" de super sounds en styles/registrations. Ik heb mijn KN7000 ervoor ingeruild met expansieboards, SD-kaartjes en al. Maar ik was al verliefd geraakt op de Tyros-2 door een demo van Henk. En daarna zelf proberen.

Heb ik wel een vraag voor de ervaren gebruikers: ik heb gezien dat je songs kunt opslaan als MIDI en per MIDI kanaal de muziek notatie kunt tonen. Mijn vraag is nu: is deze bladmuziek ook uit te printen op een of andere manier? Dat zou voor het maken van arrangementen hier nuttig zijn.

En nog een vraag: heeft iemand ervaring met aansluiten van een externe harddisk? Ik heb een 250GB harddisk kado gekregen voor mijn verjaardag, voor PC backup en dergelijke. Lijkt me ook handig voor bijvoorbeeld backup van de Tyros HD. Bedankt voor elke reactie

Hartelijke groeten, Fred
Johntel Geplaatst - 24/09/2006 : 11:06:47
He Evert

Welkom op dit forum en nog veel plezier met je T2

Muzikale groeten
Johnny
tyros2 Geplaatst - 23/09/2006 : 18:47:41
Hoi Evert.
Pas maar op dat je geen slaap tekort komt.
Gefeliciteerd met je aanwinst en we hopen
nog veel van je te horen.
Henk
Heiko Geplaatst - 23/09/2006 : 13:31:25
...we leven met je mee...
gefeliciteerd!

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000