| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| desieze |
Geplaatst - 29/09/2006 : 05:10:00 Hallo allemaal Waarom zie ik overal t2 staan terwijl de t1 toch ook nog bestaat. upgrades ten overvloed maar niet voor de t1 ik vind dat yamaha hier de plank flink misslaat. Want zonder het succes van de t1, had er denk ik never een t2 gekomen. Ga niet vertellen dat ik een t2 moet gaan kopen. dat is niet fair tegenover andere t1 gebruikers. Maar effe of topic: die styles/sounds/regs voor de t2 uit dat pakket zijn die alleen voor de t2 of ook bruikbaar voor de t1? zal wel niet want een klein beetje discri is het wel.
groeten jan
|
| 10 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| ruudje |
Geplaatst - 30/09/2006 : 09:39:58 ik sla de tyros 3 gewoon over heb ik die ellende ook niet hihi
japans glapjuhhhhhhhhh |
| Rosita |
Geplaatst - 30/09/2006 : 00:38:46 quote: Originally posted by Heiko
Of zoals wij in de politiek zeggen: Zonder verleden geen toekomst
Hey,
dat is een politiek uitspraak ook van mij CDA-ster  en ik verwacht voorlopig geen tyros3 (en ik ben nog volop bezig met het leren op de tyros2 laat de tyros3 voorlopig maar even weg blijven tyros 2 is gewoon een cool instrument ) mijn broertje is een goede leraar ;)
groetjes Rosita
|
| U.H.F. |
Geplaatst - 29/09/2006 : 23:19:35 Uhm, en daar valt niks meer aan toe te voegen Cees. |
| n/a |
Geplaatst - 29/09/2006 : 21:45:22 Volgens mij toch ook een beetje verkeerde zienswijze, natuurlijk is de T-2 een fantastisch keyboard met geweldig veel mogelijkheden maar dat maakt je nog geen groot artiest. Een echt groot Artiest kan je worden op ieder ander merk Orgel, piano, of Keyboard, en dat zal het meest van je zelf afhangen, je instrument is maar een hulpmiddel.
|
| U.H.F. |
Geplaatst - 29/09/2006 : 18:10:58 desieze misschien kan je hier wat mee:
http://www.meldpunt.nl/index.php3?link=wvs90q
succes hihi. |
| Soneg |
Geplaatst - 29/09/2006 : 14:02:34 Even voor alle duidelijkheid Jan,op de T1 zit geen sample optie en er ontbreken veel mega & Sa voices. Kortom het kan er niet op draaien, is geen discriminatie maar vooruitgang
Groet, Soryt |
| Heiko |
Geplaatst - 29/09/2006 : 12:31:32 Of zoals wij in de politiek zeggen: Zonder verleden geen toekomst |
| admin |
Geplaatst - 29/09/2006 : 09:58:14 Zonder het succes van de Tyros 2 komt er geen Tyros 3.. |
| U.H.F. |
Geplaatst - 29/09/2006 : 09:16:15 T-rossie als we flauw gaan doen:
ik koop een mooie nieuwe auto, mijn buurman een jaar later het volledig nieuwe gerestylde model. Kan ik nu die nieuwe zuinige motor laten overzetten, en mijn carrosserie aan laten passen?
Jan over een paar jaar zitten alle leden van dit forum in het zelfde schuitje, dan zal er een keer een t3 uitkomen en wie dan over gaat loopt weer een beetje voor op de rest, wil dat dan zeggen dat de t2 ineens minder is als dat die nu is? Ik vind van niet, jij hebt nogsteeds 1 van de beste instrumenten die er ooit gemaakt zijn.
greetz Barry. |
| T-Rossie |
Geplaatst - 29/09/2006 : 08:28:58 Jan, Welkom om dit forum ! Je kunt het best een Tyros2 aanschaffen omdat de spullen uit 'dat pakket' véél beter klinken. Zo te zien heb je slecht geslapen. kunt de slaap niet vatten of loopt je laatste nachtdienst ?
Het lijkt of jouw óff topic opmerking eigenlijk DE topic is
Even flauw doen : Dit is een Tyros2 (!) forum .... geintje !
|