Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Forum bestaat 1 jaar

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
admin Geplaatst - 02/10/2006 : 10:04:34
Sinds gisteren bestaat het forum nu één jaar. Het afgelopen jaar is vrij heftig geweest voor mij, maar ik ben blij met het resultaat tot nog toe.

Veel mensen hebben baat gehad bij de hulpvaardigheid van de actievere leden. Deze wil ik dan ook nogmaals bedanken voor de geboden hulp.

Ook wil ik iedereen bedanken die zich 100% voor onze zaak inzet. Naast mijn medewerkers bedoel ik ook vele van mijn klanten die onze hulp en service blijven complimenteren. Na alle moeite die we gedaan hebben, is dat leuk om te horen. Ook Yamaha Benelux bedankt voor alle positieve ondersteuning en hulp.

Ik hoop dat het forum ook het komende jaar actief blijft. Er is natuurlijk steeds minder 'nieuws' te vertellen over de Tyros 2 op de rest van deze website, maar het forum blijft actief. Ik zal trachten in de toekomst meer leden actief te maken, want de verhouding leden/posters is nog beneden peil. Binnenkort zal ik hier meer tijd voor vrijmaken.

De Tyros 2 is in één jaar tijd een succes geworden in alle opzichten. Samenvattend: De eindgebruikers zijn tevreden, wij zijn tevreden en Yamaha is tevreden. Er is voor de meesten nog veel te ontdekken op de Tyros 2. Ikzelf ervaar de Tyros 2 als een bron van inspiratie en creativiteit. Iedereen die de keuze heeft gemaakt voor de Tyros 2 zal dezelfde ervaring hebben.

MVG, Henk Oostendorp

15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
nidan Geplaatst - 05/10/2006 : 22:28:01
Beste Henk

Van harte met het 1 jarige bestaan van dit geweldig leerzaam en gezellig forum

Groetjes Frits
Heiko Geplaatst - 05/10/2006 : 18:41:46
Kijk dat bedoel ik....

Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg!
admin Geplaatst - 05/10/2006 : 12:46:48
Goedemiddag,

Gewoon rechtsboven op "zoeken" drukken en een trefwoord invullen.

MVG, Henk Oostendorp
Heiko Geplaatst - 05/10/2006 : 12:42:37
Henk + team, forumleden,
ook namens mij: Van harte!!
Ik denk dat dit forum nog best lang kan blijven bestaan. Er komen nog steeds leden bij, en als de helft net zo langzaam gaat als ik dan kunnen we nog jaren voort om alle vragen beantwoord te krijgen. Het zou mischien wel handig zijn om alle onderwerpen eens uit te spitten en met behulp van trefwoorden op alphabetische volgorde een database samen te stellen, zodat je gemakkelijk iets terug kan vinden. Ik ben al met iets bezig voor mijn website.
Groetjes allemaal en tot het volgende jubileum!
fboss Geplaatst - 03/10/2006 : 17:30:19
Henk en zijn team,
en ook alle deelnemers van dit forum.

van Harte Gefeliciteerd dat we door gezamelijke inzet,
dit forum al één jaar succesvol hebben laten bestaan.

Dit forum voorziet in een grote behoefte, en daarom hoop ik dan ook
dat we alemaal samen dit forum blijvend in stand zullen houden.

Ik heb alle vertrouwen in de toekomst, vooral door jullie gezamelijke inzet.

Groetjes van fboss

Johntel Geplaatst - 03/10/2006 : 14:14:45
He Henk

Gefeliciteerd met het éénjarig bestaan van dit geweldige forum.

Muzikale groeten
Johnny
entertainer Geplaatst - 03/10/2006 : 00:06:41
Firma Oostendorp:
Het nummer Toppertje heeft lang op Nr1 in de top 40 gestaan, maar jullie staan voor mij al jaren als ,, TOPPERTJE" op de eerste plaats en zullen dat nog lang blijven.
Mvrgr. The Entertainer Apeldoorn

JWD
vdburch Geplaatst - 02/10/2006 : 23:34:32
Beste Henk & Jan natuurlijk van harte gefeliciteerd met het behaalde resultaat en het forum.
Ik heb er al heel veel van op gestoken ik moet dan ook bekennen zonder het forum waren er veel dingen nog steeds niet ontdekt door mij met mijn 68 jaar zijn de nieuwe technieken mij niet geheel duidelijk het gaat tegenwoordig razendsnel maar door vele leden van het forum ben ik al behoorlijk door gedrongen in de mogelijk heden van de Tyros.
En zeker The Player Frans met zijn prachtige uitleg met voorbeelden ik print ze allemaal uit ook de vragen en antwoorden van de andere woorden keurig in een map opgeborgen er ontstaat al een aardig nergens te verkrijgen documentatie.
Daarom wil ik gelijk via deze weg alle mensen die vrij blijvend vragen beantwoorden op dit prachtige forum van harte bedanken.
van uit Rijswijk. Nogmaals bedankt.Gerard vd Burch

GJ vd B
amateur Geplaatst - 02/10/2006 : 21:48:15
Oostendorp team,

Hartelijk bedankt voor 1 jaar forum, één van de vele geweldige service-activiteiten! Ga alsjeblieft zo door!

Groeten uit Enschede,

Ton
Erwin B Geplaatst - 02/10/2006 : 20:44:17
Mensen in Wezep,
Bedankt voor het mogelijk maken van dit forum.

Groente

Erwin
Rosita Geplaatst - 02/10/2006 : 20:39:39
hey henk
gefeliciteerd met het forum. hopelijk blijft het heel lang bestaan. :P:D

groetjes
Rosita
Soneg Geplaatst - 02/10/2006 : 19:44:00
Proficiat en bedankt voor dit mooi's

Soryt
tyros2 Geplaatst - 02/10/2006 : 19:39:02
Ook de felicitatie's van mijn kant
aan Henk en zijn gehele Team !!!!
De Firma waar Service en Klantvriendelijkheid
hoog in het vaandel staat.

MVG
Henk Bosch.
ruudje Geplaatst - 02/10/2006 : 19:26:08
Oostendorpies gefeliciteerd op naar het 2e jaar!!!

groeten ruudje
Player Geplaatst - 02/10/2006 : 17:14:07
Henk en team,

Van harte proficiat met het behalen van dit heugelijke feit.
Ondanks alle drukte zijn jullie service blijven verlenen, en dat is toch wel een dikke pluim waard. Ik hoop dat we met z'n allen het forum op een plezierige manier levend kunnen houden want het is voor een ieder die met z'n T2 aan de slag gaat een fantastisch vraagbaak!

Succes, en op naar de volgende verjaardag.

Groet, Player.

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000