O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
Rob Kuipers |
Geplaatst - 07/03/2017 : 15:36:31 Beste Lezers, Ik weet nod niet zo veel over de Tyros2, ben net een paar dagen in het bezit van dit geweldige apparaat. Toch heb ik al een vraag aan de bezitters van de Tyros2. Kan mij iemand vertellen en of documentatie mailen over de Tyros. Ik kan namelijk nergens iets vinden over de Audio files die in de Tyros2 zitten en hoe ik die bestanden en of liedjes kan aanvullen ik kan er nergens documentatie over vinden ik zou dus als er mensen zijn op het forum die nog gegevens over dit geweldige apparaat heeft en deze met mij wil delen zou ik zeer op prijs stellen. Met vriendelijke groet Rob. |
3 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
eddy vanzee |
Geplaatst - 07/03/2017 : 20:04:01 Rob, even de tijd gehad om na te kijken. Ja, de Tyros 2 heeft een audiosectie. De files moet je normaal gezien kunnen vinden via de knop "Select" van de HDD-recorder. Er moet wel een Harddisk geïnstalleerd zijn. VrGr eddy vanzee |
theplayer |
Geplaatst - 07/03/2017 : 16:39:45 Hallo Rob,
Heel veel kun je over de Tyros leren op mijn site. (zie onder) Als je documentatie wilt downloaden kun je dat doen op de site van Yamaha. Veel plezier met je Tyros en voel je welkom op dit forum. Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
eddy vanzee |
Geplaatst - 07/03/2017 : 16:34:45 Dag Rob,
op deze site kan je de beschikbare info en tools voor Ty2 downloaden: http://download.yamaha.com/search/product/?site=nl.yamaha.com&language=nl&category_id1=16277&category_id2=16084&category_id3=&product_id=107861
Ik durf er niet op zweren, maar ben er niet zeker van of Ty2 wel "Audio"-files heeft ? VrGr eddy vanzee
|