| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 16/10/2006 : 17:58:49 Hallo,hier terug ROMANTIKO.mijn vraag is het volgende:Als ik een copy wil maken van mijn registraties,hetzij op usb stick of op HD,hoe komt het dan dat sommige stylen(geen preset)niet worden meegecopieerd in de nieuwe copy??wie weet raad,dank bijvoorbaat ROMANTIKO BELGIE |
| 2 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 17/10/2006 : 15:25:09 bedankt Marc voor de vlugge reactie,zal er rekening mee houden ROMANTIKO |
| Player |
Geplaatst - 16/10/2006 : 21:08:11 Hallo Romantiko,
Je spreekt nu over twee verschillende zaken. ten eerste het kopieren van je registraties, en ten tweede het kopieren van styles. Een registratie is niets meer als een klein bestandje, waarin de snelkoppeling is verscholen naar de diverse "posities" in je T2. Als je registraties naar bv. je USB stick kopieert worden er geen styles naar je stick getransporteerd. Styles moet je dus appart van je registraties kopieren. De reden waarom registraties soms de style niet kunnen vinden is puur omdat dat stukje informatie in je registratie niet klopt, je bijbehorende style is bv. verplaatst of verwijderd. Zorg dus dat je altijd dezelfde structuur opzet in het plaatsen van bestanden op je HD.
Groet, Player |
|
|