| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Heiko |
Geplaatst - 18/10/2006 : 12:58:35 Vraagje: Wanneer ik T2 opstart en Vocal Harmony selecteer staat deze altijd op MenChoir. Kan ik dit ergens aanpassen? Het is namelijk niet mijn favoriete instelling. PS Ik zet die instelling (op advies van jullie) niet in mijn registrations. Voorlopig gebruik ik eigenlijk alleen maar 4 VH presets. Groetjes en bvhd, Heiko |
| 12 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| n/a |
Geplaatst - 08/11/2006 : 10:09:33 Dit probleem zit zelfs ook in de T 1, voor zover je het een probleem vindt, want het overschakelen op duoplay "wat mijn favoriet is" is maar effe werk natuurlijk. Dit is volgens mij een nadeel van in en met menu's werken, zo heb ik een foto camera die ik met de hand kan instellen. Maar zodra ik de "van te voren ingeprogammeerde foto heb gemaakt, springt de camera vanzelf weer naar de stand automatisch. En dan stelt de camera zich zelf weer volautomatisch in, wat ook niet slecht werkt overigens! Wat dit aangaat kan je misschien beter alle schakelaars op de kast monteren, maar dat zal wel teveel geld en moeite kosten denk ik. Waardoor de tyros te duur zou worden.
. |
| Heiko |
Geplaatst - 02/11/2006 : 07:41:25 Hallo again  Zou iemand van jullie voor mij deze vraag op de workshop willen stellen? PS SVP ook mijn andere vraag over de invloed van midi op de effect instellingen van de microfoon Bij voorbaat harltelijk dank! Grtzz, Heiko |
| Heiko |
Geplaatst - 27/10/2006 : 07:05:07 ....Waarschijnlijk niet dus.... Niet meuglek zeggen ze in Drenthe..  Teleurgestelde groet, Heiko |
| ruudje |
Geplaatst - 23/10/2006 : 17:04:21 dat is toch raar dr moet toch wel een manier zijn zodat het wel kan?   
groeten ruudje |
| Heiko |
Geplaatst - 23/10/2006 : 07:10:16 ps. Ik heb het ook geprobeert door mijn favourite VH preset te kiezen en ergens "freeze parameter" aan te vinken. Tyrossie uit, Tyrossie aan...Dit had ook geen resultaat.. |
| Heiko |
Geplaatst - 22/10/2006 : 16:19:11 Frans, ik heb jouw idee getest, maar T2 blijft hardnekkig terugkomen met ManChoir als default preset. Als tussenoplossing heb ik nu even 2 Registraties gemaakt met alleen mirofooninstelingen aangevinkt. Daarna kan ik gewoon naar andere reggies, want daar staan de mic.instellingen niet aangevinkt... |
| theplayer |
Geplaatst - 22/10/2006 : 12:19:55 Hoi Johnny,
Dat was nu juist niet de bedoeling!! Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| Johntel |
Geplaatst - 22/10/2006 : 10:23:22 He Heiko
Gewoon in een registration opslaan en zien dat de mic setting is aangevinkt.
Muzikale groeten Johnny |
| Heiko |
Geplaatst - 22/10/2006 : 07:49:55 Hoi Frans, ga eens met Henk onderhandelen over een 2e T2, alleen te gebruiken voor het forum...!!!   Top Frans, ik ga het zometeen uitproberen. 
Heb vertrouwen in een kennis die verstand heeft van je instrument! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| theplayer |
Geplaatst - 21/10/2006 : 21:33:48 Hallo boys,
Ik heb er eens over nagedacht en er is iets dat je kunt proberen. Ik weet niet of het lukt, want ik heb het zelf niet geprobeerd. Met al dat proberen gooi ik iedere keer m'n eigen instrument overhoop, zodat ik soms zelf zit te kijken van "wat heb ik nu ook alweer gedaan?". Maar ja, voor het goede doel.
Daar gaan we. Een hele hoop instellingen blijven pas staan als er een user-file is aangemaakt. Neem nu eens de Vocal Harmonie van je keuze. Druk dan op 'edit' en sla hem op onder een andere naam in User. (2e Tabblad) Selecteer die dan en kijk eens wat er dan gebeurt. Tyrosje uit en Tyrosje weer aan. Vol verwachting klopt dan jullie hart!!!! En ik ben trouwens ook nieuwsgierig. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| ruudje |
Geplaatst - 21/10/2006 : 20:36:57 nog geen reactie he heiko?
groeten ruudje |
| ruudje |
Geplaatst - 18/10/2006 : 19:29:15 ja dat probleem heb ik ook,snap er ook geen fluit van t,zal wel weer aan mij zelf liggen
groeten ruudje |