| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| lampje |
Geplaatst - 18/10/2006 : 14:43:06 wie kan mij helpen om de alpen voices in mijn tyros te zetten heb ze nu op de hd gezet ziet wel de map op de hd maar verder kom ik niet wat doe ik verkeert of vergeet ik iets ? gr bert |
| 4 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| lacobo |
Geplaatst - 18/10/2006 : 17:30:16 Heb gisteren "les" gehad over het superpakket in Noordwijk, het is de bedoeling dat je de hele map HD_SE in de root van je harddisk neerzet. Dan wijzen alle registraties naar de juiste styles. De alpenvoices moet je inlezen met de voice creator -> library load. Dan werkt 't prachtig! Automatisch inladen duurt de volgende keer dat je 't keyboard aanzet zo'n 35 seconden, niet gek voor 25 voices.
Het leuke van de registraties is dat er een style wordt gekozen, maar ook een voorbeeld midi file, de juiste stemmen, een bijpassende multipad, alles geheel verzorgt door de vrienden van Yamaha.
Bert.
_______________________________________ LACOBO's Tyros2 site: http://www.lacobo.com |
| lampje |
Geplaatst - 18/10/2006 : 17:14:57 gelukt bedankt |
| knutsel |
Geplaatst - 18/10/2006 : 16:17:28 ja en dan met custom voices (dat is aan de rechterkant van je tyros2, zitten 3 rijen knopjes, de laatste hebben een zwart vlak met grijze tekst, je moet daarvan de middelste hebben)
Blader naar de harddisk waar ze staan, wijs ze aan en zet de knoppen voor RIGHT1 RIGHT2 en RIGHT3 goed anders hoor je nog niets.
|
| Fred Noorlander |
Geplaatst - 18/10/2006 : 15:56:19 Hallo Bert,
Je kan ze het beste kopieeren naar de map Voices op je HD. Fred |