Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 superpack tyros 2

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
lampje Geplaatst - 18/10/2006 : 14:43:06
wie kan mij helpen om de alpen voices in mijn tyros te zetten heb ze nu op de hd gezet ziet wel de map op de hd maar verder kom ik niet
wat doe ik verkeert of vergeet ik iets ?
gr bert
4     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
lacobo Geplaatst - 18/10/2006 : 17:30:16
Heb gisteren "les" gehad over het superpakket in Noordwijk, het is de bedoeling dat je de hele map HD_SE in de root van je harddisk neerzet. Dan wijzen alle registraties naar de juiste styles. De alpenvoices moet je inlezen met de voice creator -> library load. Dan werkt 't prachtig! Automatisch inladen duurt de volgende keer dat je 't keyboard aanzet zo'n 35 seconden, niet gek voor 25 voices.

Het leuke van de registraties is dat er een style wordt gekozen, maar ook een voorbeeld midi file, de juiste stemmen, een bijpassende multipad, alles geheel verzorgt door de vrienden van Yamaha.

Bert.

lampje Geplaatst - 18/10/2006 : 17:14:57
gelukt bedankt
knutsel Geplaatst - 18/10/2006 : 16:17:28
ja en dan met custom voices (dat is aan de rechterkant van je tyros2, zitten 3 rijen knopjes, de laatste hebben een zwart vlak met grijze tekst, je moet daarvan de middelste hebben)

Blader naar de harddisk waar ze staan, wijs ze aan en zet de knoppen voor RIGHT1 RIGHT2 en RIGHT3 goed anders hoor je nog niets.
Fred Noorlander Geplaatst - 18/10/2006 : 15:56:19
Hallo Bert,

Je kan ze het beste kopieeren naar de map Voices op je HD.
Fred

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000