| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| ItsPeet |
Geplaatst - 18/10/2006 : 16:01:28 Hoi,
Ik heb nu een aantal styles van het SuperPack beluisterd, maar tot nu toe heb ik een hoop herkend als interne styles! :(
Enkele voorbeelden: "01 Begrüssung - Hochzeitsmarch" is "Movie&Show - OrchestralMarch" "02 Tanzeröffnung - Something stupid" is "Pop&Rock - 70's8Beat" "08 Pop & Rock - Hung up" is "Dance - Retropop" "08 Pop & Rock - Bad Day" is "Pop&Rock - AcousticRock"
Doe ik iets fout of...?
Groetjes, ¤ Peet ¤
|
| 15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| theplayer |
Geplaatst - 29/10/2006 : 19:28:20 Hallo,
Het kan heel goed. Je moet inderdaad zorgen dat alles in C maj staat. Daarna hak je de file in stukken die je wilt gebruiken. Dan zet je alles op het juiste channel. 9 en 10 voor drums, 11 Bas enz enz. Dan plaats je in het mastertrack de markers op de juiste plaats. Maar dan komt het moeilijkste. Dan moet er nog het CASM aan toe gevoegd worden. Daarmee bepaal je welk track wanneer speelt. Dat kan n.l. niet met een sequence-programma, want dat saved dat niet mee. Daarcoor moet je weer een CASM-editor hebben. Die kun je wel weer vinden op: http://www.jososoft.dk/yamaha/software/index.htm Het moeilijkste zal zijn goede keuzes te maken omtrent de te gebruiken parts. Laadt eens een goede file in je sequence-programma en bekijk eens goed hoe die in elkaar steekt. Daar leer je een hoop van. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| tyro |
Geplaatst - 29/10/2006 : 16:27:16 Kan prima met sonar.
Ik heb wel een template waar je de stukjes midifile in kunt importeren mocht je belangstelling hebben.
Trouwens kun je volgens mij beter C Majeur 7 accoord pakken.
Van bestaande styles kun je extentie *.sty ook in *.mid en zo ook bewerken. Later weer in *.sty veranderen en je kunt het weer als een style gebruiken.
Volgens mij zijn er ook wel andere programma's maar daar heb ik nog geen ervaring mee.
Groeten Wim |
| ItsPeet |
Geplaatst - 29/10/2006 : 15:47:12 quote: Originally posted by ruudje
oke sis,dus je gaat de uitdaging aan?tis natuurlijk ook wel een uitdaging om de stijltjes van tyros2 te evrnaren laat staan voorbij te streven
Stel dat je een programma hebt om van geknipte (en tot C-akkoord bewerkte) midi-stukjes een style te maken, dan zou je die midi's van het SuperPack kunnen gebruiken om het zo authentiek mogelijk te laten klinken.
Helaas weet ik geen goed programma, anders ging ik ook aan 't knutselen. Iemand ervaring hiermee, en met welk(e) programma('s)? |
| Heiko |
Geplaatst - 22/10/2006 : 22:50:23 ....Doe mij dan maar een style voor "Late in the evening" van Paul Simon Inclusief intro natuurlijk! (Ik heb er wel een midi van, maar de percusie klinkt voor geen meter) |
| ruudje |
Geplaatst - 22/10/2006 : 17:47:14 oke sis,dus je gaat de uitdaging aan?tis natuurlijk ook wel een uitdaging om de stijltjes van tyros2 te evrnaren laat staan voorbij te streven nou nogmaals ik houd me aanbevolen hoor
groeten ruudje |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 22/10/2006 : 14:09:19 Hoi Frans,als het moet kom ik het wel zelf ff afhalen hoor en ik moet je ook even feliciteren met alle fantastische uitleg op jou formidabele site,groetjes ROMANTIKO |
| theplayer |
Geplaatst - 22/10/2006 : 14:03:48 Hoi Romantiko,
Ik denk dat het nog wel even gaat duren, want zoals je zelf al aangaf: "België ligt héééééél ver weg!!!! Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 22/10/2006 : 13:23:00 IK hoor dat iedereen al het nieuwe pakket heeft ontvangen,ik ben nog altijd in blijde verwachting,Henk zal mij toch niet vergeten zijn zeker?? de ongeduldige ROMANTIKO uit Belgie |
| Soneg |
Geplaatst - 22/10/2006 : 11:40:49 Das nou het mooie van dit forum, het antwoord staat al weer klaar in een nieuw "draadje"
Groet, Soryt.
Ps: ik ben wel tevreden met het pakket,en het was mij bekend dat dit voor de duitse markt ontwikkeld was. In England is er ook sids kort een software pakket te koop, gemaakt door div Yamaha demonstrateurs (registratie's)schijn ook erg mooi te zijn. . . .
Henk bedankt voor het regelen van dit pakket |
| n/a |
Geplaatst - 22/10/2006 : 11:28:51 quote: Originally posted by ruudje
ja lijkt me een goed plan sis,ik houd me aanbevolen want ik wil alleen maar kwaliteit,enne over de prijs worden wij het wel eens toch?
groeten ruudje
Ja ik ben ook van mening dat het kwalitatief goed moet zijn . Met minder neem ik geen genoegen . Weet er iemand een programma waar je via PC styles kan maken, dit werkt vlugger dan op de T-2 ? Dan ga ik er eens werk van maken  sis |
| ruudje |
Geplaatst - 22/10/2006 : 10:13:38 ja lijkt me een goed plan sis,ik houd me aanbevolen want ik wil alleen maar kwaliteit,enne over de prijs worden wij het wel eens toch?
groeten ruudje |
| theplayer |
Geplaatst - 22/10/2006 : 08:36:17 quote: Originally posted by sis Vanaf nu maak ik mijn styles zelf , potverdorie  sos- sis 
Hoi Sis,
Geweldig plan. Ik zal vast ruimte inrichten zodat je ze ter download aan kunt bieden. Groetjes,
Frans
| n/a |
Geplaatst - 22/10/2006 : 03:54:37 quote: Originally posted by admin
De Styles vind ik ook weinig verbeterd. Maar de midifiles, registraties en sounds zijn zeker de moeite waard. Yamaha kan ook niks doen...
MVG, Henk Oostendorp
kijk , dit is nu een eerlijk antwoord. Er zijn dingen die de moeite waard zijn, maar ik merk nu ook op, dat Yamaha er niks kan aan doen... Dit vraagt toch AUB om uitleg ... Het hele pack gedoe is Duits getint!! IK heb niks tegen die mensen, integendeel ... Nu is de vraag : wat denken de andere continenten (landen ) ervan ? In ieder geval, het volgende of de volgende aanbieding, sla ik zeker over  Vanaf nu maak ik mijn styles zelf , potverdorie  sos- sis
|
| Peter Leeuw |
Geplaatst - 21/10/2006 : 20:45:39 Helemaal mee eens Henk.
Ze kunnen ook denken,de buit is binnen.
KIEK MAAR!!!!!!!!!!!!!!
Niemand is verplicht om het Superpack te kopen.
Voor mij mogen ze iedere 3 maanden zo`n DVD uitgeven.
Yamaha en Fa. Oostendorp bedankt voor het Superpack.(tot over 3 maanden DEEL 2!!!!!!!!!!!!!!).
mvg een dankbare Tyros2 speler.
Groetjes Peter. |
| admin |
Geplaatst - 21/10/2006 : 18:47:09 De Styles vind ik ook weinig verbeterd. Maar de midifiles, registraties en sounds zijn zeker de moeite waard. Yamaha kan ook niks doen...
MVG, Henk Oostendorp |