Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 na instalatie Superpack foutmelding

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
dirk Geplaatst - 21/10/2006 : 14:07:55
Nadat ik superpack op de tyros had gezet werkte alles goed ook de nieuwe stylen, enz, echter toen ik Alpen Voices wilde instaleren kwam de vraag of ik de custom voices wilde overschrijven. Na op yes gedrukt te hebben kwam het volgende beeld:
. . . . . . . . . . . . . . .
UNEXPECTED ERROR
TURN POWER OFF AND ON AGAIIN
.YSRCYwind=list-dim C,28
0114113131-101
. . . . . . . . . . . . . . .
Na een aantal keren geprobeerd te hebben start het keyboard op met steeds deze vermelding en is niet meer bespeelbaar.
Wie weet raad ? Groeten Dirk
15     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
ROMANTIKO Geplaatst - 02/11/2006 : 15:31:06
Nog maar eens bedankt FRANS
theplayer Geplaatst - 02/11/2006 : 12:55:23
Hallo Romantico,

Mogelijkheid 1;
Je USB-stick is vol. Kontroleer met eigenschappen de toestand van de stick.
Mogelijkheid 2;
CD is niet goed. Kontroleer of je alles in een map op de computer kunt kopiëren.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
ROMANTIKO Geplaatst - 02/11/2006 : 11:15:32
hoi Frans,ik heb alles op de HD gezet,maar als ik wil copieerenvan de cdrom vanuit computer naar stick dan copieert hij enkel totaan folkaccordion en de rest niet meer,dus krijg ik niet alle voices gecopieerd van de pc naar stick,als je begrijpt wat ik bedoel?ROMANTIKO
theplayer Geplaatst - 02/11/2006 : 09:53:34
Hallo Romantico,

Waarom zet je alles niet op de harde schijf?
Verwijder ze gewoon weer en installeer ze dan nog een keer vanaf de harde schijf.
Groetjes,

Frans

ROMANTIKO Geplaatst - 02/11/2006 : 09:10:49
hallo,heb superpakket gecopieerd op stick alles ok,alleende alpenvoices vanaf hackbrett doet hij het niet meer,doe ik iets fout???ROMANTIKO
fboss Geplaatst - 24/10/2006 : 13:12:56
Hallo Allemaal;

Toch geweldig dat we dit super forum hebben!!

Deze thread geeft nog eens duidelijk aan, vanaf de probleemstelling,
tot de uiteindelijke oplossing, hoe goed dit forum functioneert.

Gewoon Geweldig!!!

Laat ons samen zo lekker doorgaan, dan we zullen
er samen nog veel meer plezier aan beleven.

Alemaal weer de groetjes van fboss

Peter Geplaatst - 24/10/2006 : 00:16:16
Hallo Dirk,

Graag gedaan .

groetjes Peter
theplayer Geplaatst - 22/10/2006 : 15:28:56
quote:
Originally posted by dirk
Bij controle Custom voice bank zag maar 512 kb.Dims weer gemonteerd en na opstarten zag ik de 1024 kb verschijnen.

Hoi Dirk,

We kunnen daar ook de fout uit opmaken.
Waarschijnlijk heeft één van de dims niet goed in zijn zitting gezeten, waardoor het geheugen een fout veroorzaakte.
Gelukkig werken alle Tyrosjes weer en kan iedereen weer met een gerust hart verder rammellen.
Groetjes,

Frans

dirk Geplaatst - 22/10/2006 : 14:31:24
Hallo Peter,
Bedankt voor je goede advies. Alles werkt weer naar behoren. zie ook mijn antwoord aan Frans. Beide heel erg bedankt. Ik ben er erg blij mee
Groetjes Dirk
quote:
Originally posted by Peter

Hallo Dirk,

Probeer eens een volledige reset maar verwijder dan wel alle usb,hd, extra geheugen.

Groetjes Peter

dirk Geplaatst - 22/10/2006 : 14:27:42
Hallo Frans,
Bedankt voor je advies, en bij controle Custom voice bank zag maar 512 kb. Na Peters advies opgevolg te hebben de reset uitgevoerd, Dims weer gemonteerd en na opstarten zag ik de 1024 kb verschijnen
Hierna weer HD_SE op de schijf en voices geinstalleerd en alles werkt nu vlekkeloos. Hartelijk dank voor je goede advies.
Groeten, Dirk

Kennis van je instrument blijkt inderdaad het belangrijkste !!! niet alleen voor je zelfvertrouwen
Bedankt
dirk Geplaatst - 22/10/2006 : 14:14:11
Hallo Henk,
Inderdaad kreeg ik het keybord weer aan de praat na de verwijdering ook nog na aanbrengen van HD-SE, maar dezelfde fout na de poging de voices te instaleren, maar kan nu gelukkig wel spelen, dan maar zonder voices Groeten Dick
theplayer Geplaatst - 21/10/2006 : 20:41:14
hallo Dirk,

De fout die aangegeven wordt heeft duidelijk iets te maken met de geheugendimm's. (voor zover ik het kan bekijken.)
De beste storingsreactie op dit moment lijkt mij (zoals Peter al schreef) de dimm's eens te verwijderen, dan een reset uit te voeren zoals eerder omschreven en eens kijken wat er dan gebeurt.
Geloof me, ik leef met je mee!
Groetjes,

Frans

admin Geplaatst - 21/10/2006 : 18:40:02
Beste Dick,

Sluit uw Tyros 2 aan op uw computer met een USB kabel. Start dan de Tyros 2 op terwijl u de MF (MusicFinder) knop vast houdt. Blijven vasthouden, totdat de Tyros 2 verbinding heeft gemaakt met uw computer. In de verkenner van uw computer ziet u dat er een nieuw station bij is gekomen. Dat is de HD van uw Tyros 2. Klik daarop en verwijder het Superppack. Als u de installatie goed heeft gedaan volgens de beschrijving (http://www.t-2.nl/images/Installatie%20Tyros2%20Super%20Edition%20Pack.pdf of http://www.t-2.nl/templates/standard.asp?p=233, dan is er een map met de naam 'HD_SE', dat is de map van het Superpack. Als u deze verwijderd heeft, de Tyros 2 nog een keer opnieuw opstarten. Ik hoop dat dan het probleem verdwenen is.

Vervolgens probeert u het nogmaals te installeren. Graag goed de handleiding die Frans voor mij gemaakt heeft nalezen. Zo moet het goed komen. Succes!

MVG, Henk Oostendorp
Peter Geplaatst - 21/10/2006 : 16:38:09
Hallo Dirk,

Probeer eens een volledige reset maar verwijder dan wel alle usb,hd, extra geheugen.

Groetjes Peter
dirk Geplaatst - 21/10/2006 : 15:59:13
Hallo Jo,
Bedankt, in eerste instantie dacht ik dat het goed ging, maar hij ging onmiddelijk in dezelfde foutmeldingHet zal volgende wel een reisje Zoetermeer - Wezep worden, maar nogmaals bedankt, Groetjes Dirk

Hallo dirk
Druk de meest rechtse toets op het klavier in en zet dan de tyros aan.

jo
[/quote]

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000