O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
MrBoembas |
Geplaatst - 30/10/2006 : 14:06:11 Dan is er volgende week maandag 6 november weer workshop bij ons in de zaak van de Tyros 2. Na het succes van de workshops eerder dit jaar, houden we er nog twee eind dit jaar. Ook voor de nieuwe klanten is het leuk om dat een keer mee te maken. Naast educatie is het ook heel gezellig op zo'n avond. Omdat het voor ons veel organisatie kost om alles in orde te maken, willen we wel graag een goede indicatie hoeveel bezoekers we kunnen verwachten. Wilt u graag komen, dan kunt u zich via de e-mail opgeven. .De kosten zijn € 25,- en de tweede persoon mag gratis mee! Iedereen die bij ons de Tyros 2 heeft gekocht, heeft sowieso gratis toegang. Er wordt een verdeling gemaakt in beginners en gevorderden. De beginners zullen met topdemonstrateur Marco Riedijk meegaan en de gevorderden onder u zullen onderwezen worden door Yamaha vertegenwoordiger Koen Vergoossen. Onderwerpen die besproken worden op de avond van de workshop bekend gemaakt. Voor wie twijfelt of hij nou met de beginners of met de gevorderden moet mee gaan, kan een groep kiezen en tijdens de sessie alsnog wisselen. Dat kan uiteraard ook in de pauze. Foto's van de vorige workshops kunt u hier bekijken. Iedereen die zich op wil geven kan een e-mail sturen naar workshop@oostendorp-muziek.nl.
Roos en ik willen naar de Workshop komen maar als ik het lees moet de eerste persoon betalen en de tweede persoon mag gratis naar binnen en de gene die een T2 heb gekocht mag gratis naar binnen. Nu is het zo Roos en ik hebben samen de T2 gekocht dus moet ik of Roos nu betalen om er in te komen of niet ? ( Ja dit is echt een Nederlandse opmerking zoals Marco zou zeggen ) maar ik wilde toch een beetje meer duidelijkheid
Hopelijk kan Henk of zijn medewerkers hier een antwoord opgeven.
Groetjes,
Daniel.
Ik vind het echt fantastisch wat de Firma Oostendrop organiseerd.
|
14 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
Heiko |
Geplaatst - 22/11/2006 : 15:12:07 quote: Originally posted by U.H.F.
[quote]Originally posted by Heiko Kon helaas niet gaan heiko, en kreeg idd een tattoo, ben je helderziend of zo, 3 uur zijn ze bezig geweest, mag morgen nog 5 uurtjes en dan istie klaar.
Helderziend...ach ja, 't is een gave , en soms een last. Gelukkig ben ik niet de enige in dit forum! Laterz!! |
U.H.F. |
Geplaatst - 22/11/2006 : 14:29:22 quote: Originally posted by Heiko
Nogmaals, iedereen veel plezier gewenst voor vanavond, en dat jullie er maar veel van mogen leren! U.H.F, wil die roos een beetje blijven zitten? Ik denk er nu pas aan, maar je had ook een tatoo kunnen nemen.. Grtzz, Heiko
Kon helaas niet gaan heiko, en kreeg idd een tattoo, ben je helderziend of zo, 3 uur zijn ze bezig geweest, mag morgen nog 5 uurtjes en dan istie klaar. |
T-Rossie |
Geplaatst - 07/11/2006 : 08:32:34 Volgens mij was ik de enige met een naamplaatje (deed de geluid opnames boven bij koen)
Toch wel forumleden ontmoet en lekker gekeuveld.... zou toch graag anderen ontmoeten en kennismaken. Wederom een leuke avond gehad en complimenten voor zowel Oostendorp als Koen & Marco.
|
Heiko |
Geplaatst - 06/11/2006 : 12:41:56 Nogmaals, iedereen veel plezier gewenst voor vanavond, en dat jullie er maar veel van mogen leren! U.H.F, wil die roos een beetje blijven zitten? Ik denk er nu pas aan, maar je had ook een tatoo kunnen nemen.. Grtzz, Heiko |
Soneg |
Geplaatst - 05/11/2006 : 19:46:36 Helaas kan ik wederom niet aanwezig zijn,(afstand en werk)maar gelukkig zijn de dvd's duidelijk genoeg. Ik kijker al naar uit.
Soryt |
MrBoembas |
Geplaatst - 05/11/2006 : 15:59:19 Ik kom |
Rosita |
Geplaatst - 05/11/2006 : 14:20:53 maar wie komen er nu allemaal morgen?
Rosita |
Heiko |
Geplaatst - 04/11/2006 : 11:56:17 10 seconden-lijm werkt ook.... |
ruudje |
Geplaatst - 04/11/2006 : 10:49:09 hee barry hoe krijg je een roos in je haar? je hebt helemaal geen haarhahahaha!
groetjes ruudje
tip misschien met wat majo?plakt het wat beter |
Rosita |
Geplaatst - 31/10/2006 : 15:48:45 Hallo Iedereen,
jullie herkennen mij aan mijn CDA speldje maar ik kijk ieder geval al naar volgende week uit.
Groetjes
Rosita |
Heiko |
Geplaatst - 31/10/2006 : 12:20:57 Ik kom als de onzichtbere man..... Ik kan helaas niet.... ik hoop dat jullie antwoord krijgen op mijn onbeantwoorde vragen... Dat het maar een leerzame en plezierige avond mag worden! SVP de knikkers thuis laten, anders wordt het zo'n rommeltje.. Hopelijk kan ik er de volgende keer wel bij zijn. Grtzz, Heiko |
U.H.F. |
Geplaatst - 31/10/2006 : 08:44:23 Je kunt mij herkennen aan een rode roos. whahaha. Ik doe een naamplaatje op met U.H.F. wie volgt?
greetz Barry.
|
admin |
Geplaatst - 31/10/2006 : 07:26:33 Ha, ha, je zusje is ook van harte welkom Daniël! Geen enkel bezwaar als er een partner, broer/zus of andere kennis wordt meegenomen.
Misschien is het leuk als de forumleden een naamplaatje dragen met daarop hun 'pseudo' naam. Dan hebben we toch een ontmoeting na één jaar forum.
MVG, Henk Oostendorp |
T-Rossie |
Geplaatst - 30/10/2006 : 15:45:10 Een belletje biedt zekerheid en ik verwacht dat jullie beiden hartelijk zullen worden ontvangen als Oostendorp Tyros2 klant..... dus !? |