| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Rosita |
Geplaatst - 16/11/2006 : 16:18:18 De sinterklaas periode komt er weer aan, wie van jullie is net zoals ik bezig met Sinterklaas liedjes, ik ben er al druk mee bezig 
Groetjes
Rosita |
| 15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| Rosita |
Geplaatst - 02/12/2006 : 12:03:44 Ik heb nog drie dagen te gaan met oefenen, ben nu best wel wat nerveus.
Rosita |
| Heiko |
Geplaatst - 02/12/2006 : 00:19:58 Voor de komende dagen:
 |
| MrBoembas |
Geplaatst - 30/11/2006 : 21:36:00 Hoi Roos,
Je mag hem wel lenen van me dan moet ik maar even terug op de oude Roland keyboards spelen maar ach de tyros2 is toch van ons samen hé Roosje en succes met het spelen van de Sinterklaas liedjes De zak van sinterklaas hé en niet de zak van klaas hé als je sommige noten weg laat haha
De Sint komt ook in de winkel van de Oostendorpjes misschien moet je daar ook maar even komen spelen om de goedheilig man te verwelkomen haha
Grtz
Broer. |
| Rosita |
Geplaatst - 29/11/2006 : 18:37:33 Hey Daan,
Bedankt voor het uitlenen van jou Tyros, mag ik de Tyros nog een weekje lenen? Want het gaat nu echt goed met spelen en je weet het voor volgende week.
Groetjes
Rosita |
| MrBoembas |
Geplaatst - 19/11/2006 : 23:01:37 Jehjeh Roosje dat dacht je maar je oefend er goed op en succes met je sinterklaas optreden ik denk dat de kleintjes er wel zullen van genieten en je mag altijd mijn tyrossie gebruiken.
Groetjes,
Daniel. |
| Rosita |
Geplaatst - 18/11/2006 : 12:21:58 Heiko,
wat ben je toch een leuke grapjas, maar bij mij gaat het spelen al de goede kant op dus ik neem meteen mijn broer zijn tyros in beslag.
Groetjes
Rosita |
| Heiko |
Geplaatst - 18/11/2006 : 07:18:41 quote: Originally posted by Rosita
quote: Originally posted by Heiko
Toen nog zonder Tyros... img[http://www.mijnalbum.nl/Foto=MYXVSLBL.jpg] Allemaal braaf zijn, want hij hoort en ziet alles! Groetjes, Heiko
Hallo Heiko
Je staat er goed op doe je het dit jaar weer 
Groetjes
Rosita
Natuurlijk Rosita, eens een zwartwerker, altijd een zwartwerker!  Maar dan wel met mijn Tyrossie!
Daar gaat 'íe weer: G Hoor wat speelt daar kind'ren hoor wat swingt daar kind'ren ----------Am ---------D7--G hoor wat gaat er stevig tegenaan 't is mijn keyboard zeker Die zo tekeer gaat zeker -----------Am---------------------- G 'k zal toch gauw eens vragen naar zijn naam --- C--------G Oh Tyros2 oh Tyros2 ---- Am----D7----G Met jou ben ik toch best tevree ----- C----Am------G Niets is perfect, dus jij ook niet -----Am---D7------G Maar ik ben geen zeurpiet
|
| Heiko |
Geplaatst - 18/11/2006 : 06:34:36 quote: Originally posted by ruudje
ja leuk!!!! de schijnheiligman komt hier aanstaande zaterdag aan in Zwolle!! ik bedoel natuurlijk de goedheiligman typ foutje
groetjes ruudje
Hey Ruudje, niks typfoutje! De echte Sint komt aan in Limburg, kijk maar op tv!  |
| theplayer |
Geplaatst - 17/11/2006 : 16:23:02 Hallo Heiko,
De code om een plaatje te plaatsen is iets anders. [ ]met daar tussen img dan het adres met daar achter [ ] met /img er tussen. Ik kan het img en /img nu niet tussen de haken zetten, want dan zie je ze niet meer. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
| Rosita |
Geplaatst - 17/11/2006 : 16:20:55 quote: Originally posted by Heiko
Toen nog zonder Tyros... img[http://www.mijnalbum.nl/Foto=MYXVSLBL.jpg] Allemaal braaf zijn, want hij hoort en ziet alles! Groetjes, Heiko
Hallo Heiko
Je staat er goed op doe je het dit jaar weer 
Groetjes
Rosita |
| Rosita |
Geplaatst - 17/11/2006 : 16:17:14 quote: Originally posted by Cees
C G C Zie ginds komt de stoomboot, uit spanje weer aan. C G C Hij brengt ons Sint Nicolaas, ik zie hem al staan. C G C F G Hoe huppelt zijn paardje het dek op en neer. G C F G C Hoe waaien de wimpels al heen en al weer.
Dit is een lied in de meest eenvoudige vorm, misschien heb je hier iets aan om al vast te gaan oefenen. (Zoet)
Hallo Cees Thnx nu kan ik weer vooruit .
Groetjes
Rosita |
| Heiko |
Geplaatst - 17/11/2006 : 12:34:43 Toen nog zonder Tyros...
 Allemaal braaf zijn, want hij hoort en ziet alles! Groetjes, Heiko
Dit probleem had ik dus eerder ook al.... Dan maar weer even zo: http://www.mijnalbum.nl/Foto=MYXVSLBL ....en bij mijn profiel kan ik de foto wel invoegen! |
| ruudje |
Geplaatst - 17/11/2006 : 11:53:47 ja leuk!!!! de schijnheiligman komt hier aanstaande zaterdag aan in Zwolle!! ik bedoel natuurlijk de goedheiligman typ foutje
groetjes ruudje
|
| n/a |
Geplaatst - 17/11/2006 : 10:54:05 C G C Zie ginds komt de stoomboot, uit spanje weer aan. C G C Hij brengt ons Sint Nicolaas, ik zie hem al staan. C G C F G Hoe huppelt zijn paardje het dek op en neer. G C F G C Hoe waaien de wimpels al heen en al weer.
Dit is een lied in de meest eenvoudige vorm, misschien heb je hier iets aan om al vast te gaan oefenen. (Zoet)
.
|
| Ezra |
Geplaatst - 16/11/2006 : 23:02:36 quote: Moet voor die kindertjes 4 simpele liedjes spelen. Daar ga ik in principe niet m'n hele apparatuur voor meeslepen. Daarom ga ik na afloop als het publiek de zaal verlaat nog even "los".
Gelijk heb je. Alle kansen om los te gaan moet je aanpakken 
Wat een machine!!! |