| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| aberendse5 |
Geplaatst - 26/11/2006 : 02:02:18 dag yamaha vrienden,
ik heb alles is bij elkaar geschraapt en neergezet op de volgende plek
http://www.4shared.com/dir/1370114/916a10e6/sharing.html
Er staat bladmuziek uit de serie speelklaar, registraties alla james last en john woodhouse, en vele nederlandse midi´s. de stylen zoek ik nog uit en probeer ik deze week erbij te zetten.
enne mocht je nog wat nodig hebben mail maar,
succes aart
oh ja de cursus midi staat er ook bij wat het is en wat je ermee kunt! in het mapje bladmuziek |
| 6 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| aberendse5 |
Geplaatst - 29/11/2006 : 00:32:17 Dag medespelers,
ik heb het volgende gedaan, je gaat naar http://www.live.com hier kun je je rechtsboven aanmelden met tyros2@live.nl en wachtwoord welkom. Als je ingelogd bent vindt je halverwege het scherm mail en daaronder postvak in. klik hierop en je vindt de midi files.
Ik zal hier alle midi files neerzetten die ik heb, en dan kun je ze 1 voor 1 of allemaal tegelijk downloaden.
veel plezier ermee |
| vdburch |
Geplaatst - 28/11/2006 : 20:46:13 Hallo aart. Is het de bedoeling om in te loggen op 4 Shared your virtual drive,om de styles te kunnen downloaden ? En is dat dan niet zo dat ze je computer vol met Spam gooien ? Groet Gerard
GJ vd B |
| watersnip |
Geplaatst - 28/11/2006 : 19:03:58 Heel hartelijk dank voor al de midi files ik ben er heel blij mee |
| fboss |
Geplaatst - 28/11/2006 : 16:12:20 Hallo Aart;
Sorry voor de moeite, en je vele werk, maar ik ga echt niet stuk voor stuk downloaden, en dann ook nog iedere keer extra 15 seconden wachten, en dat dan ook nog op een véééél te trage server.
4shared is gewoon niet proffesioneel.
Ik wacht maar af of deze mogelijk zich gaat voordoen op een normale server, waarbij ik gewoon alles in één keer kan selecteren en dan alles ineens kan downloaden.
Wel zeer bedankt voor je gedane moeite, maar ik sla nu even over.
Weer de groetjes van fboss
P.S. misschien wil Frans ThePlayer je wel helpen met de mogelijkheden op zijn site.
|
| Marlie |
Geplaatst - 26/11/2006 : 21:54:02 Hallo Aart,
SUPER BEDANKT !!!!!!!!!!!!!!!!
Marlie  |
| Heiko |
Geplaatst - 26/11/2006 : 14:45:35 Toppie!!    Alleen jammer dat je steeds 20 sec moet wachten voor je de volgende file kunt downloaden. Of doe ik iets verkeerd? Grtzz, Heiko |