Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen. Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!
O N D E R W E R P B E K IJ K E N
n/a
Geplaatst - 02/12/2006 : 12:07:42 Hallo, Ik werk sinds twee week met de Tyros 1. Voorheen werkte ik met de Gem wk 8. Mijn Probleem is Als volgd : als ik een Song afspeel B.v.Yesterday van de Beatles ga ik dit nummer bewerken met de mixing console B.v een Echo op de drums de bas iets harder. Nu wil ik deze instellingen ook zo opslaan zodat wanneer ik het nummer weer oproep deze instellingen nog steeds zo staan. want nu is het zo dat wanneer ik het nummer weer oproep steeds de instellingen weer zo staan zodat ik het weer moet bijstellen. Is dit mogelijk bij de Tyros 1? het wou wel bij de Gem Wk 8, Effecten wegschrijven. Wie kan mij helpen ?
Groeten Johan
1 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst)
theplayer
Geplaatst - 02/12/2006 : 13:19:25 Hallo Johan,
Allereerst gefeliciteerd met de aanschaf van je Tyros. Ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben. V.w.b je probleem: Kijk eens op mijn site. daar staat hoe je je songs kunt aanpassen. http://home.hccnet.nl/f.lijflander/tyros1/Tips/indextips.html Kijk dan links in het menu bij Songs bewerken. Groetjes,