| O N D E R W E R P B E K IJ K E N |
| Rosita |
Geplaatst - 15/12/2006 : 16:52:20 Wie gaan er allemaal naar de workshop 18 dec
Rosita |
| 15 L A A T S T E R E A C T I E S (Nieuwste eerst) |
| ruudje |
Geplaatst - 22/12/2006 : 19:04:40 ach Roos wat maakt het uit praten we gewoon over uhm....gtst the bold????as ut maar gezellie is!! maar die voorzet van barry is ook niet verkeerd hoor koffie lekker bakkie koffie  
groeten Ruudje |
| U.H.F. |
Geplaatst - 22/12/2006 : 11:00:55 aan mij hebben ze ook niks, doen wij de koffie Roos. haha |
| Rosita |
Geplaatst - 21/12/2006 : 19:02:48 aan mij hebben jullie weinig, ik weet nog niet zoveel erover te vertellen.
Rosita |
| ruudje |
Geplaatst - 21/12/2006 : 17:36:33 ja dat zou leuk zijn af en toe is een dag voor mensen met de tyros 1 of 2 te organiseren even leuk met elkaar babbelen,en nieuwe dingen aan elkaar uit wisselen ervaringen enz....
ik kijk er nu al na uit HAHAHA
groeten ruudje |
| Player |
Geplaatst - 21/12/2006 : 11:25:46 Hallo Allemaal,
Wat mij betreft een groot succes die workshops, en natuurlijk fantastisch georganiseerd door Henk en Team. Het lijkt mij toch iedere keer weer een behoorlijke klus om alles rondom de workshops te klaren. Verder hoop ik dat het Henk en team lukt om een "T-2 dag" te organiseren zodat het niet bij de nu opgedane contacten hoeft te blijven.
Groet, Player |
| admin |
Geplaatst - 20/12/2006 : 21:34:09 Hallo Romantiko,
Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Dat was ik helemaal vergeten gisteren door alle drukte. Nog heel veel gezonde jaren toegewenst, samen met je vrouw en natuurlijk je Tyros2!
MVG, Henk Oostendorp |
| ROMANTIKO |
Geplaatst - 20/12/2006 : 18:58:58 Ja inderdaad ik vond het zeker de moeite om die vele km te rijden,we zijn zeer goed ontvangen geweest van Henk en zijn volledige team,we zijn zelfs in de buurt gebleven tot woensdag ;een echte TOPZAAK OOSTENDORP proficiat en hartelijk bedankt ROMANTIKO |
| T-Rossie |
Geplaatst - 19/12/2006 : 22:26:48 Ondanks de niet al te beste weersomstandigheden weer een 'volle bak'. Dit keer waren er meer bezoekers met een naam-kaartje, waardoor ik o.a. Marius en zijn vrouw tegenkwam.... hardstikke leuk !
Zelfs Romantiko had de reis naar Wezep gemaakt
|
| MrBoembas |
Geplaatst - 19/12/2006 : 22:17:10 Zo te horen was de workshop weer hartstikke leuk hé en Marco die overal de schuld van krijgt dat is ook niet waar maar hij heeft het soms bij het foute end maar het is en blijft een top muzikant hé.
we wachten vol spanning op de dvd haha 
En heeft Marco niet eens de polonaise gelopen ? Of was die zo moe ? alléz changé !!!
Groetjes,
Daniel. |
| ruudje |
Geplaatst - 19/12/2006 : 21:46:56 ja rosita het was weer een leuke leerzame en gezellige avond! t,was de laatste workshop dus die wilde ik ook mee pakken. we hebben toch eigenlijk veel gelachen maar ook veel geleerd,en marco begon volgens hem nooit zei ie ja,jaaaaaaagisteren had ie het er nog over,dat hij overal de schuld van kreeg hahaha
en dan is er nu koffie lekkah!
groetjes ruudje
|
| Rosita |
Geplaatst - 19/12/2006 : 19:48:17 alles zat gisteren tegen, en door de drukte van mijn werk lukte het gewoon niet, maar hebben jullie een leuke avond gehad in wezep?
Rosita |
| MrBoembas |
Geplaatst - 19/12/2006 : 02:16:02 Hoi Ezra,
Roos en ik waren ook opeens verhinderd jammer genoeg Ik hoop ook dat iedereen een plezierige avond heeft gehad maar dat zal toch wel hé?
En waar de workshop stopt gaat het hier weer door op het forum.
Groetjes,
Daniel. |
| Ezra |
Geplaatst - 18/12/2006 : 15:37:43 Sh*t! Kan vanavond niet 
Nou ja, zie de DVD wel tegemoet. Veel plezier allemaal!
Wat een machine!!! |
| Rosita |
Geplaatst - 17/12/2006 : 19:11:12 ja dat is waar, bij Marco is het altijd gezellig. En ik vind hem nog steeds een top muzikant.
Groetjes
Rosita |
| MrBoembas |
Geplaatst - 17/12/2006 : 15:23:12 Hoihoi Roosje,
Nee het is altijd beneden bij Marco gezelliger en ook vrij simpel en daar is het altijd groot feest. En van mij mag Marco weer eens wat Hoempapa muziek maken alléz changé de polonaise lopen door heel wezep met Marco en zijn T-2 voorop haha
En zo te lezen word het weer gezellig druk met veel toffe mensen dus het word weer één groot feest !!
Groetjes,
Daniel. |