Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Van service gesproken

Nota: U moet geregistreerd zijn om een reactie te kunnen plaatsen.
Om te registreren, klik hier. Registratie is GRATIS!

Schermgrootte:
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wijze:
Opmaak: VetCursiefOnderstreeptDoorgestreept Links uitlijnenGecentreerdRechts uitlijnen Horizontale lijn Voeg link toeVoeg e-maillink toeVoeg afbeelding toe Voeg code toeVoeg citaat toeVoeg lijst toe

Bericht:

* HTML is UIT
* Forumcode is AAN
Emoticons
Lach [:)] Grote lach [:D] Cool/koel [8D] Bloos [:I]
Tong [:p] Duivels/gemeen [}:)] Knipoog [;)] Clown [:o)]
Blauw oog [B)] Achtbal [8] Frons [:(] Verlegen [8)]
Geschokt [:0] Kwaad [:(!] Dood [xx(] Moe [|)]
Kusjes [:X] Goedkeuren [^] Afkeuren [V] Vraag [?]

Vink aan om een abonnement te nemen op dit forum.

O N D E R W E R P      B E K IJ K E N
guyske Geplaatst - 19/12/2006 : 11:29:27
Beste vrienden,

weer een paar gelukkige mannen (mijn zoon en ikzelf) dank zij de service van de familie Oostendorp. Door een communicatiefout (waarschijnlijk te druk met de workshop) sta ik twee dagen te vroeg in de winkel. 600 km op en af in heel slecht weer, hartje word klein, maar geen probleem, een oplossing was al in de maak, ik ben met mijn Tyros 2 naar huis kunnen wielen.
Wat een vergeten gevoel, een dealer die zonder discutie toegeeft een foutje te hebben gemaakt maar dit direct zonder dralen of uitvluchten op een druk moment rechtzet, ik beschouw mijn 600 km en uiteindelijk 7 uur koetsen geen verloren tijd.
Thuis om 12 h 30, maar toch nog even uitpakken en koptelefoontje op om te proberen, en ja hoor niet bedrogen.
Ik ben uiteindelijk om 4 uur mijn bedje in gesukkeld, nogmaals een dikke proficiat aan de familie Oostendorp.

Romantico, als jij dit leest: ik post later de info over de Pattern piano techniek. Je kan altijd een kijkje nemen op www.PlayPianoTODAY.com

Guy
1     L A A T S T E      R E A C T I E S    (Nieuwste eerst)
ROMANTIKO Geplaatst - 20/12/2006 : 14:08:13
BEDANKT GUY ben vandaag woensdag 20dec 100u juist terug uit holland was leuk en leerrijk tot later ik hoor je wel hé

Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000